Engleski element u oglašavanju na hrvatskome i srpskome jeziku (CROSBI ID 38602)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Drljača Margić, Branka
hrvatski
Engleski element u oglašavanju na hrvatskome i srpskome jeziku
U radu se govori o engleskom elementu u reklamama u hrvatskim i srpskim izdanjima časopisa. Utjecaj engleskoga analizira se na korpusu koji čine reklame prikupljene u časopisima namijenjenim ženskoj populaciji Cosmopolitan, Elle, Grazia, Lisa i Glorija za rujan i listopad 2007. godine, a koji izlaze u Hrvatskoj i Srbiji. U radu se analizira zastupljenost engleskog elementa u reklamama, razlozi uporabe engleskoga kao i mogući učinci koje ta uporaba ima. Na temelju prikupljenoga korpusa posebna se pozornost posvećuje usporedbi prisutnosti engleskoga u reklamama u hrvatskim i srpskim izdanjima časopisa.
hrvatski jezik ; srpski jezik ; engleski jezik ; reklame
nije evidentirano
engleski
English in product advertisements in the Croatian and Serbian language
nije evidentirano
Croatian ; Serbian ; English ; product advertisements
nije evidentirano
Podaci o prilogu
263-279.
objavljeno
Podaci o knjizi
Tošović, Branko
Münster: LIT Verlag
2009.
978-3-643-50055-7