Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Engleski element u oglašavanju na hrvatskome i srpskome jeziku (CROSBI ID 38602)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Drljača Margić, Branka Engleski element u oglašavanju na hrvatskome i srpskome jeziku // Die Unterschiede zwischen dem Bosnischen/Bosniakischen, Kroatischen und Serbischen: Lexik - Wortbildung – Phraseologie ; Bd. 2 / Tošović, Branko (ur.). Münster: LIT Verlag, 2009. str. 263-279

Podaci o odgovornosti

Drljača Margić, Branka

hrvatski

Engleski element u oglašavanju na hrvatskome i srpskome jeziku

U radu se govori o engleskom elementu u reklamama u hrvatskim i srpskim izdanjima časopisa. Utjecaj engleskoga analizira se na korpusu koji čine reklame prikupljene u časopisima namijenjenim ženskoj populaciji Cosmopolitan, Elle, Grazia, Lisa i Glorija za rujan i listopad 2007. godine, a koji izlaze u Hrvatskoj i Srbiji. U radu se analizira zastupljenost engleskog elementa u reklamama, razlozi uporabe engleskoga kao i mogući učinci koje ta uporaba ima. Na temelju prikupljenoga korpusa posebna se pozornost posvećuje usporedbi prisutnosti engleskoga u reklamama u hrvatskim i srpskim izdanjima časopisa.

hrvatski jezik ; srpski jezik ; engleski jezik ; reklame

nije evidentirano

engleski

English in product advertisements in the Croatian and Serbian language

nije evidentirano

Croatian ; Serbian ; English ; product advertisements

nije evidentirano

Podaci o prilogu

263-279.

objavljeno

Podaci o knjizi

Tošović, Branko

Münster: LIT Verlag

2009.

978-3-643-50055-7

Povezanost rada

Filologija