Zajedničko učenje djece i odraslih i vrtiću (CROSBI ID 550098)
Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Slunjski, Edita
hrvatski
Zajedničko učenje djece i odraslih i vrtiću
Vrijeme promjene u kojem živimo odgojno-obrazovne ustanove suočava sa složenim izazovom osposobljavanja mladih naraštaja za uspješno i što kvalitetnije snalaženje u složenoj i nepredvidivoj budućnosti. Da bi na te zahtjeve mogle odgovoriti, odgojno-obrazovne se ustanove postupno pretvaraju u mjesta razvoja novih oblika ljudske koegzistencije, ravnopravne participacije i zajedničkog učenja učenika i odraslih. Potreba pretvorbe u mjesto zajedničkog i aktivnog samoučenja, samorazvoja i samoodgoja, tj. kvalitetnog življenja učećih subjekata, posebno je izražena u ustanovama ranoga odgoja i obrazovanja, jer su odgoj i učenje male djece utkani u cjelokupni kontekst njihova svakodnevnog življenja u vrtiću. U procesu unaprjeđivanja odgojno-obrazovne prakse vrtića, posebnu vrijednost imaju istraživanja praktičara koja vode rekonstruiranju njihova odgojno-obrazovnog pristupa, razvoju refleksivnog profesionalizma i postizanju profesionalne autonomije.
zajedničko učenje; učenici; učitelji; dječji vrtić
nije evidentirano
engleski
Children and teachers cooperative learning in kindergarten
nije evidentirano
cooperative learning; pupils; teachers; kindergarten
nije evidentirano
Podaci o prilogu
39-44.
2009.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Dječji vrtić - mjesto učenja djece i odraslih
Babić, Nada ; Redžep Borak, Zora
Osijek: Centar za predškolski odgoj Osijek
978-953-97823-6-6
Podaci o skupu
Dječji vrtić - mjesto učenja djece i odraslih
predavanje
07.05.2009-09.05.2009
Osijek, Hrvatska