Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Nepoznavanje engleskoga jezika – oblik funkcionalne nepismenosti (CROSBI ID 550099)

Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | međunarodna recenzija

Drljača Margić, Branka ; Memišević, Anita Nepoznavanje engleskoga jezika – oblik funkcionalne nepismenosti // Zbornik radova s Međurnarodnog znansrvenog skupa Riječki fiiololki dani / Badurina, Lada ; Bačić-Karković, Danijela (ur.). Rijeka, 2010. str. 717-728

Podaci o odgovornosti

Drljača Margić, Branka ; Memišević, Anita

hrvatski

Nepoznavanje engleskoga jezika – oblik funkcionalne nepismenosti

U literaturi o jezicima u kontaktu i engleskome kao globalnome jeziku govori se o tome da proširena uporaba engleskoga jezika dovodi do podjele društva na one koji znaju i one koji ne znaju engleski jezik te potonje stavlja u inferioran položaj (Preisler 1999 ; Phillipson 2003). Svakodnevno izloženi anglizmima i engleskome jeziku, oni se suočavaju s oblikom funkcionalne nepismenosti. U radu se iznose rezultati istraživanja čiji je cilj bio ispitati stavove govornika hrvatskoga jezika koji ne govore niti razumiju engleski jezik prema engleskome jeziku i prisutnosti engleskoga u hrvatskome kontekstu.

engleski jezik ; hrvatski jezik ; govornik hrvatskoga jezika ; nepoznavanje engleskoga jezika

nije evidentirano

engleski

Not being able to speak and understand English – new form of functional illiteracy

nije evidentirano

English language ; Croatian language ; speaker of the Croatian language ; English-have-nots

nije evidentirano

Podaci o prilogu

717-728.

2010.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Zbornik radova s Međurnarodnog znansrvenog skupa Riječki fiiololki dani

Badurina, Lada ; Bačić-Karković, Danijela

Rijeka:

978-953-6104-70-3

Podaci o skupu

Nepoznat skup

predavanje

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

Filologija