Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Sukladnost marketinških strategija i taktika na hrvatskome tržištu deterdženta za pranje rublja (CROSBI ID 151922)

Prilog u časopisu | prethodno priopćenje

Ivanković, Jadranka Sukladnost marketinških strategija i taktika na hrvatskome tržištu deterdženta za pranje rublja // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 59 (2008), 7/8; 394-417

Podaci o odgovornosti

Ivanković, Jadranka

hrvatski

Sukladnost marketinških strategija i taktika na hrvatskome tržištu deterdženta za pranje rublja

Cilj je rada istražiti sukladnost marketinških strategija i taktika na hrvatskome tržištu deterdženata za pranje rublja. Istraženi su stavovi i ponašanja potrošača u Hrvatskoj radi utvrđivanja faktora i važnosti utjecaja na donošenje odluke o kupnji deterdženata za pranje rublja. Istraživanje je provedeno slanjem anketnog upitnika elektronskom poštom, pa su prikupljena 143 odgovorena upitnika. Od 31 ponuđene tvrdnje u anketnom upitniku izdvojeno je obradom rezultata 10 faktora grupiranih u pet elemenata marketinškog miksa ; proizvod, cijena, marka, distribucija i predstavljanje. Svaki je element marketinškoga miksa defi niran sa dva najznačajnija faktora u dvije dimenzije. Sukladnost marketinških strategija i taktika za tri najznačajnija ponuđača deterdženata za pranje rublja ocijenjene su povezivanjem rezultata učinjenoga istraživanja i stratics analize i mixmap modela mapiranja elemenata marketinškoga miksa. Iz nalaza rada može se zaključiti da je zamjetan visoki stupanj sukladnosti marketinških strategija i taktika kod sva tri vodeća ponuđača deterdženata za pranje rublja, uz detektiranje prostora za buduća poboljšanja djelovanjem na području marketinškog elementa promocije i pripadajućih faktora. Rad je pokazao da hrvatski potrošači visoko vrednuju vodećeg domaćeg ponuđača deterdženata za pranje rublja uz naznaku mogućnosti za buduće jačanje tržišnih pozicija poboljšanjem performansi u dimenzijama: ukupne razine kvalitete proizvoda, odgovornog pristupa proizvođača prema zajednici i okolišu i preporuka i učestalosti predstavljanja na prodajnome mjestu.

upravljanje marketingom ; marketinška strategija i taktika ;

nije evidentirano

engleski

Coherency of Marketing Strategy and Tactics on Croatian Detergents Market

nije evidentirano

marketing management ; marketing strategy and tactics ; marketing mix ; STRATICS analysis ; MIXMAP marketing elements mapping model

nije evidentirano

Podaci o izdanju

59 (7/8)

2008.

394-417

objavljeno

0424-7558

1848-9494

Povezanost rada

Ekonomija

Poveznice
Indeksiranost