Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Vrlina, ljepota, sreća - Filozofijsko-pedagoška radionica i javno predstavljanje Projekta Stohrenschule/ Hvar, Hrvatska, 6-7. listopada 2009 (CROSBI ID 550202)

Neobjavljeno sudjelovanje sa skupa | neobjavljeni prilog sa skupa

Marie-Elise Zovko (voditeljica projekta), Laura Blažetić, Marijana Bralo, Željka Lilek, Andrea Mađor Bozinović, Kristina Resanović Vrlina, ljepota, sreća - Filozofijsko-pedagoška radionica i javno predstavljanje Projekta Stohrenschule/ Hvar, Hrvatska, 6-7. listopada 2009 // Vrlina, ljepota, sreća - Filozofijsko-pedagoška radionica i javno predstavljanje Projekta Stohrenschule Stari Grad, Hrvatska, 02.04.2009-03.04.2009

Podaci o odgovornosti

Marie-Elise Zovko (voditeljica projekta), Laura Blažetić, Marijana Bralo, Željka Lilek, Andrea Mađor Bozinović, Kristina Resanović

hrvatski

Vrlina, ljepota, sreća - Filozofijsko-pedagoška radionica i javno predstavljanje Projekta Stohrenschule/ Hvar, Hrvatska, 6-7. listopada 2009

Članovi Projekta Stohrenschule, sastavnice istraživačkog projekta Platonizam i oblici inteligencije, održali su dvo- dnevnu radionicu u Osnovnoj školi Hvar, te javno predstavljanje Projekta odnosno svojeg rada u okviru projekta te rada s učenicima OŠ Hvar za vrijeme spomenutih radionica (7. listopada 2008. u Gradskoj loggiji). Tom prigodom je prezentirana temeljna ideja Projekta "filozofiranje s djecom", te se upoznalo roditelje i građane grada Hvara s nastojanjima da se s djecom/učenicima već od osnovne škole vodi filozofijski oblik razgovora. Zalaganje za uvođenje filozofijskog dijaloga kao metodološkog principa nastave već od osnovne škole jedna je od ideja ovog projekta. Filozofiranjem s učenicima želi ih se potaknuti na ispitivanje vlastitih predodžaba o ljudskim vrednotama, o vlastitoj ličnosti i sposobnostima, te o životu u zajednici. Uz to nastojanja projektne aktivnosti potiču i na aktivno slušanje sebe i drugih, poboljšavaju komunikacijske vještine, potiču učenike na samostalno mišljenje i iznošenje vlastitih stavova, a time daju velik doprinos njihovu samopouzdanju, kreativnosti i zadovoljstvu.

filozofiranje s djecom; dijalog; vrlina; ljepota; sreća; humane vrednote; poduzetničko učenje; znatiželja; aktivno slušanje; tolerancija; osviještavanje; otkrivanje; poticanje kreativnosti; kritičko mišljenje; mudrost; istina; pouzdano suđenje

nije evidentirano

engleski

Projekt Stohrenschule - Workshop and public presentation: Philosophical and Pedagogical Dialogue on Virtue, Beauty and Happiness/ Hvar, Croatia, October 6-7, 2009

nije evidentirano

philosophizing with children; dialogue; virtue; beauty; happiness; human values; project-oriented learning; curiousity; active listening; tolerance; awareness-raising; discovery; encouraging creativity; critical thinking; wisdom; truth; sound judgment

nije evidentirano

Podaci o prilogu

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o skupu

Vrlina, ljepota, sreća - Filozofijsko-pedagoška radionica i javno predstavljanje Projekta Stohrenschule

ostalo

02.04.2009-03.04.2009

Stari Grad, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija, Filozofija