Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Odnosi s kupcima - sržna kompetencija (CROSBI ID 152013)

Prilog u časopisu | stručni rad

Rupčić, Nataša Odnosi s kupcima - sržna kompetencija // Poslovni savjetnik (Zagreb. 2004), 5 (2009), 55; 62-63

Podaci o odgovornosti

Rupčić, Nataša

hrvatski

Odnosi s kupcima - sržna kompetencija

Jedan od temeljnih postulata pokreta kvalitete odnosi se na tezu da kupac odlučuje što kvaliteta jest. Pokretom kvalitete se ipak dominantno bave inženjeri i tehničari čiji su napori usmjereni na unaprjeđenje značajka proizvoda. Pa ipak, nagrada za kvalitetu Malcom Baldrige čak 25% bodova dodjeljuje kategoriji usmjerenost na zadovoljstvo kupaca. Iako su stavovi stručnjaka koji odlučuju o dodjeljivanju ove nagrade poslovna tajna, ipak je moguće saznati da upravo na ovom području poduzeća iskazuju najslabije performanse. Razloge slabih rezultata može se tražiti u činjenici da je za većinu poduzeća funkcija odnosa s kupcima zapravo tek nužno zlo. Općenito se smatra da troškove ove funkcije treba držati na minimumu, a u ovoj službi najčešće rade najmanje plaćeni i najlošije obučeni zaposlenici čije je mjesto na korporativnoj ljestvici mizerno nisko.

Menadžement; odnosi s kupcima; prodaja

nije evidentirano

engleski

Customer relations - core competency

nije evidentirano

Management; customer relations; sales

nije evidentirano

Podaci o izdanju

5 (55)

2009.

62-63

objavljeno

1845-092X

Povezanost rada

Ekonomija