Odnosi s kupcima - sržna kompetencija (CROSBI ID 152013)
Prilog u časopisu | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Rupčić, Nataša
hrvatski
Odnosi s kupcima - sržna kompetencija
Jedan od temeljnih postulata pokreta kvalitete odnosi se na tezu da kupac odlučuje što kvaliteta jest. Pokretom kvalitete se ipak dominantno bave inženjeri i tehničari čiji su napori usmjereni na unaprjeđenje značajka proizvoda. Pa ipak, nagrada za kvalitetu Malcom Baldrige čak 25% bodova dodjeljuje kategoriji usmjerenost na zadovoljstvo kupaca. Iako su stavovi stručnjaka koji odlučuju o dodjeljivanju ove nagrade poslovna tajna, ipak je moguće saznati da upravo na ovom području poduzeća iskazuju najslabije performanse. Razloge slabih rezultata može se tražiti u činjenici da je za većinu poduzeća funkcija odnosa s kupcima zapravo tek nužno zlo. Općenito se smatra da troškove ove funkcije treba držati na minimumu, a u ovoj službi najčešće rade najmanje plaćeni i najlošije obučeni zaposlenici čije je mjesto na korporativnoj ljestvici mizerno nisko.
Menadžement; odnosi s kupcima; prodaja
nije evidentirano
engleski
Customer relations - core competency
nije evidentirano
Management; customer relations; sales
nije evidentirano