Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Konceptualni model kao alat za upravljanje kvalitetom bankarskih usluga (CROSBI ID 152179)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni)

Severović, Kornelija ; Žajdela, Nikolina ; Cvetković Šoštarić, Bojana Konceptualni model kao alat za upravljanje kvalitetom bankarskih usluga // Ekonomski vjesnik, 1 (2009), 147-160

Podaci o odgovornosti

Severović, Kornelija ; Žajdela, Nikolina ; Cvetković Šoštarić, Bojana

hrvatski

Konceptualni model kao alat za upravljanje kvalitetom bankarskih usluga

The aim of the paper is to show and describe the functioning of the banking system in terms of establishing quality of service delivery to customers, and recognize the basic guidelines for increasing the banking services quality. As the banking system is very dynamic and complex in order to optimize parameters of quality business, bank made the conceptual model that alow further research through simulation models.

kvaliteta servisa; klijenti/potrošači; menadžment; upravljanje kvalitetom; konceptualno modeliranje

nije evidentirano

engleski

Conceptual model as a tool for the management of quality banking services

nije evidentirano

quality of service; clients / customers; management; quality management; a conceptual modeling

nije evidentirano

Podaci o izdanju

1

2009.

147-160

objavljeno

0353-359X

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti