Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

DOKUMENTACIJA ZA PRAĆENJE KVALITETE U TISKARI (CROSBI ID 353856)

Ocjenski rad | diplomski rad

Poldrugač, Petra DOKUMENTACIJA ZA PRAĆENJE KVALITETE U TISKARI / Milčić, Diana (mentor); Banić, Dubravko (neposredni voditelj). Zagreb, Grafički fakultet, Zagreb, . 2008

Podaci o odgovornosti

Poldrugač, Petra

Milčić, Diana

Banić, Dubravko

hrvatski

DOKUMENTACIJA ZA PRAĆENJE KVALITETE U TISKARI

Tema ovog diplomskog rada je dokumentacija za praćenje kvalitete u tiskari. Poveznica „ dokumentacije“ i „ kvalitete“ je sustav ISO 9001:2000. Certifikat ISO 9001:2000 potvrđuje da se upravljanje kvalitetom primjenjuje u svim segmentima poslovanja i na svim razinama. Kvaliteta je obujam i oblik upotrebne vrijednosti proizvoda i samim time, istodobno, i mjera koja pokazuje do koje razine taj proizvod zadovoljava određenu potrebu korisnika. Kvaliteta je uvijek kompromis između potreba, želja i realnih mogućnosti u realizaciji ili nabavi proizvoda. U općem jeziku riječ kvaliteta ne znači isto za svakoga. Proizvod ili usluga je kvalitetan ako nema nedostataka. Valja razlikovati uže i šire shvaćanje kvalitete. Uže shvaćanje tretira kvalitetu kao obilježje proizvoda ili usluge. Ono je vezano uz korisnost, odnosno uz upotrebnu vrijednost proizvoda ili usluge, tj. uz odnos klijent – proizvođač i uz zadovoljstvo klijenata. Nasuprot tome, u širem smislu kvaliteta nije više samo obilježje proizvoda ili usluge, nego i obilježje poduzeća. Dakle, sustav kvalitete uključuje odnos klijent – poduzeće, ali i sve poslovne procese i njihove aktere koji su prijeko potrebni za stvaranje kvalitetnoga proizvoda ili usluge. Težnja za postizanjem i održavanjem željenoga stupnja kvalitete (koji zadovoljava i proizvođača i potrošača) sve je veći. Propisani su zakoni i norme koje svaki entitet mora zadovoljiti. Time kvaliteta postaje određena poslovna filozofija. Tu poslovnu filozofiju ovaj diplomski rad prati kroz dvije povezane cjeline. Prva cjelina je teorijski dio koji objašnjava potrebu za kvalitetom od najranije povijesti, te važnost kvalitete i sustava kvalitete. Drugi dio je dokumentacija kvalitete za tiskaru potrebna za dobivanje certifikata ISO 9001:2000. Istraživanjem certifikata i uz nesebičnu pomoć tvrtki koje su pristupile postupku dobivanja certifikata, ovdje je navedena gotovo sva dokumentacija (obavezni dokumenti, procedure, zapisi...). Budući da proces pripreme za dobivanje certifikata traje cc. od jedne do tri godine (ovisno o tome da li je uključen i vanjski stručni tim), zbog nedostatka vremena, ovaj diplomski rad pruža uvid u gotovo svu , ali ne do kraja kompletiranu dokumentaciju.

kvaliteta; dokumentacija kvalitete; norme za upravljanje sustavom kvalitete; poslovna filozofija; certifikat

nije evidentirano

engleski

DOCUMENTATION FOR QUALITY MONITORING IN A PRINTING HOUSE

nije evidentirano

quality; quality documentations; standards for quality control; busines filozofy; certificate

nije evidentirano

Podaci o izdanju

61

23.06.2008.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Sveučilište u Zagrebu Grafički fakultet

Zagreb

Povezanost rada

Grafička tehnologija