Branding (CROSBI ID 38706)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Vranešević, Tihomir ; Mandić, Miroslav ; Pandža, Irena ; Horvat, Sandra
engleski
Branding
U poglavlju se razrađuje koncept upravljanja markama preko osnovnih elementa marke, razmatranja važnosti maraka za tvrtke, važnosti maraka za klijente. Pojašnjavaju se osnovne vrste maraka. Detaljnije su opisane moguće strategije širenja maraka s naglaskom na prednosti i nedostatke širenja maraka. Također, dio rada je posvećen i co-brandingu i povezivanjima maraka.
brand management, brand elements, brand expansion strategy, co-branding
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o prilogu
67-86.
objavljeno
Podaci o knjizi
Vignali, C., Vranešević, T., Vrontis, D.
Zagreb: Accent Press
2008.
978-953-99762-6-0