Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Branding (CROSBI ID 38706)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Vranešević, Tihomir ; Mandić, Miroslav ; Pandža, Irena ; Horvat, Sandra Branding // Strategic Marketing and Retail Thought / Vignali, C., Vranešević, T., Vrontis, D. (ur.). Zagreb: Accent Press, 2008. str. 67-86

Podaci o odgovornosti

Vranešević, Tihomir ; Mandić, Miroslav ; Pandža, Irena ; Horvat, Sandra

engleski

Branding

U poglavlju se razrađuje koncept upravljanja markama preko osnovnih elementa marke, razmatranja važnosti maraka za tvrtke, važnosti maraka za klijente. Pojašnjavaju se osnovne vrste maraka. Detaljnije su opisane moguće strategije širenja maraka s naglaskom na prednosti i nedostatke širenja maraka. Također, dio rada je posvećen i co-brandingu i povezivanjima maraka.

brand management, brand elements, brand expansion strategy, co-branding

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o prilogu

67-86.

objavljeno

Podaci o knjizi

Vignali, C., Vranešević, T., Vrontis, D.

Zagreb: Accent Press

2008.

978-953-99762-6-0

Povezanost rada

Ekonomija