Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Efikasnost učenja biocenoza livada različitim oblicima rada na terenu (CROSBI ID 86546)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Borić, Edita ; Lelas, Zdenka Efikasnost učenja biocenoza livada različitim oblicima rada na terenu Život i škola, - (2000), 3; 103-110-x

Podaci o odgovornosti

Borić, Edita ; Lelas, Zdenka

hrvatski

Efikasnost učenja biocenoza livada različitim oblicima rada na terenu

Istraživana je efikasnost učenja biocenoza livada na terenu različitim oblicima rada i to frontalnim, skupnim i u paru. Uzorak čini 247 učenika šestih razreda (starosti 13 godina) osnovnih škola u Osijeku. U istraživanju su primjenjeni instrumenti ispitivanja: ispit znanja, anketa i intervju učenika. Ispitom znanja je dokazano da je najefikasnije učenje biocenoza livada na terenu radom u skupinama, zatim radom u paru, a najmanje efikasno je frontalno učenje. Analizom ankete i intervjua učenika utvrđeno je također njihovo opredjeljenje za skupni oblik rada, potom za rad u paru, a najmanje za frontalni oblik rada. Učenici predlažu organiziranje nastave što više u prirodi i neposrednom okolišu škole.

biocenoza livade; frontalni; skupni i rad u paru

nije evidentirano

engleski

The efficiency of mastering meadow biocoenoses in the field using different teaching methods

nije evidentirano

meadow biocenoses; ex-cathedra approach; group and pair work

nije evidentirano

Podaci o izdanju

- (3)

2000.

103-110-x

objavljeno

Povezanost rada

Biologija