Efikasnost učenja biocenoza livada različitim oblicima rada na terenu (CROSBI ID 86546)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Borić, Edita ; Lelas, Zdenka
hrvatski
Efikasnost učenja biocenoza livada različitim oblicima rada na terenu
Istraživana je efikasnost učenja biocenoza livada na terenu različitim oblicima rada i to frontalnim, skupnim i u paru. Uzorak čini 247 učenika šestih razreda (starosti 13 godina) osnovnih škola u Osijeku. U istraživanju su primjenjeni instrumenti ispitivanja: ispit znanja, anketa i intervju učenika. Ispitom znanja je dokazano da je najefikasnije učenje biocenoza livada na terenu radom u skupinama, zatim radom u paru, a najmanje efikasno je frontalno učenje. Analizom ankete i intervjua učenika utvrđeno je također njihovo opredjeljenje za skupni oblik rada, potom za rad u paru, a najmanje za frontalni oblik rada. Učenici predlažu organiziranje nastave što više u prirodi i neposrednom okolišu škole.
biocenoza livade; frontalni; skupni i rad u paru
nije evidentirano
engleski
The efficiency of mastering meadow biocoenoses in the field using different teaching methods
nije evidentirano
meadow biocenoses; ex-cathedra approach; group and pair work
nije evidentirano