Dječji vrtić-zajednica koja uči, mjesto dijaloga, suradnje i zajedničkog učenja (CROSBI ID 6257)
Autorska knjiga | priručnik
Podaci o odgovornosti
Slunjski, Edita
hrvatski
Dječji vrtić-zajednica koja uči, mjesto dijaloga, suradnje i zajedničkog učenja
Pretvorba u zajednicu koja uči predstavlja kontinuitet razvoja vrtića, tj. stalno upoznavanje, mijenjanje i dograđivanje teorija koje rukovode njegovom praksom, ali i stalno izgrađivanje te prakse. Vrtić je toliko dugo kvalitetan koliko se dugo razvija, on promjenu smatra sastavnim dijelom svog postojanja. Svaki se vrtić mijenja i razvija sustavno, cjelovito i na svoj jedinstveni način. U vrtiću-zajednici koja uči razvija se svijest ljudi o međusovnoj, interaktivnoj povezanosti svih dijelova vrtića, kao i povezanosti vrtića sa širim društvenim kontekstom. U njemu se učenje smatra cjeloživotnim procesom koji daleko prelazi okvire određenog životnog razdoblja čovjeka ili njegove formalne izobrazbe.
dječji vrtić; zajednica koja uči
nije evidentirano
engleski
Kindergarten- learning community, a place of dialogue, cooperation and mutual learning
nije evidentirano
kindergarten; learning community
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Zagreb: Spektar Media
2008.
978-953-7470-09-8
223
objavljeno