Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Dječji vrtić-zajednica koja uči, mjesto dijaloga, suradnje i zajedničkog učenja (CROSBI ID 6257)

Autorska knjiga | priručnik

Slunjski, Edita Dječji vrtić-zajednica koja uči, mjesto dijaloga, suradnje i zajedničkog učenja. Zagreb: Spektar Media, 2008

Podaci o odgovornosti

Slunjski, Edita

hrvatski

Dječji vrtić-zajednica koja uči, mjesto dijaloga, suradnje i zajedničkog učenja

Pretvorba u zajednicu koja uči predstavlja kontinuitet razvoja vrtića, tj. stalno upoznavanje, mijenjanje i dograđivanje teorija koje rukovode njegovom praksom, ali i stalno izgrađivanje te prakse. Vrtić je toliko dugo kvalitetan koliko se dugo razvija, on promjenu smatra sastavnim dijelom svog postojanja. Svaki se vrtić mijenja i razvija sustavno, cjelovito i na svoj jedinstveni način. U vrtiću-zajednici koja uči razvija se svijest ljudi o međusovnoj, interaktivnoj povezanosti svih dijelova vrtića, kao i povezanosti vrtića sa širim društvenim kontekstom. U njemu se učenje smatra cjeloživotnim procesom koji daleko prelazi okvire određenog životnog razdoblja čovjeka ili njegove formalne izobrazbe.

dječji vrtić; zajednica koja uči

nije evidentirano

engleski

Kindergarten- learning community, a place of dialogue, cooperation and mutual learning

nije evidentirano

kindergarten; learning community

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Zagreb: Spektar Media

2008.

978-953-7470-09-8

223

objavljeno

Povezanost rada

Pedagogija