Model of competence-based curriculum (CROSBI ID 38735)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Vizek Vidović, Vlasta
engleski
Model of competence-based curriculum
Predloženi modela razvoja kurikuluma usmjerenog na kompetencije koje se razvijaju u inicijalnom obrazovanju za učitelje i nastavnike sadrži 12 koraka. Premda je zadržana temeljna struktura naznačena u Tuning projektu, model je u većem dijelu prilagođen našim uvjetima. Ti koraci su: 1. utvrđivanje potreba za promjenom, 2. definiranje razine u kvalifikacijskom okviru i definiranje profesionalnog kompetencijskog profila, 3. definiranje akademskog profila i ishoda učenja, 4. određivanje strukture akademskog programa, 5. razrada izvedbenih programa na razini kolegija, 6. utvrđivanje studentskog opterećenja, 7. završno usklađivanje strukture kurikuluma, 8. definiranje uvjeta za ulazak u program i za prelazak u višu razinu studiranja, 9. pružanje podrške studentima u ostvarivanju planiranih ishoda učenja, 10. utvrđivanje potrebnih resursa za izvedbu programa, 11. utvrđivanje pristupa osiguravanja kvalitete i održivosti studijskog programa, 12. završna rasprava i finalizacija teksta.
competence-based curriculum, curriculum planning model
Rad je nastao u okviru projekta Nacionalne naklade za znanost Ishodi učenja u obrazovanju učitelja i nastavnika
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o prilogu
67-75.
objavljeno
Podaci o knjizi
Planiranje kurikuluma usmjerenog na kompetencije u obrazovanju učitelja i nastavnika. Priručnik za visokoškolske nastavnike
Vizek Vidović, Vlasta
Zagreb: Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
2009.
978-953-175-333-3