Cjeloživotno učenje za održivi razvoj iz perspektive kulture odgojno-obrazovne ustanove (CROSBI ID 38767)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Vujičić, Lidija
hrvatski
Cjeloživotno učenje za održivi razvoj iz perspektive kulture odgojno-obrazovne ustanove
U promišljanju o održivom razvoju izdvajamo njegovo određenje kao dinamičnog, razvojnog koncepta u osposobljavanju ljudi svih dobi za učenje tijekom cijeloga života u preuzimanju odgovornosti za stvaranje održive budućnosti. Promjene u društvu predstavljaju izazov za kulturu neke odgojno-obrazovne ustanove, vezano uz učenje, učeničku populaciju, organizacijsko upravljanje, brzi tehnološki napredak ili promijenjenu ulogu žena. Kontinuirano mijenjanje i zajedničko građenje, sukonstruiranje znanja, temelji se na tumačenju odgojno-obrazovne ustanove kao sustava čije je funkcioniranje složeno, dinamično i ovisno o mnogo međusobno povezanih varijabli, a kultura je vrijednost ili način življenja, način na koji promišljamo i razvijamo sustav vrijednosti o odgoju i obrazovanju za okoliš i održivi razvoj.
cjeloživotno učenje, kultura, kultura odgojno – obrazovne ustanove, održivi razvoj
nije evidentirano
engleski
Lifelong learning for sustainable development from the perspective of culture of educational institutions
nije evidentirano
: lifelong learning, culture, culture of educational institutions, sustainable
nije evidentirano
Podaci o prilogu
125-131.
objavljeno
Podaci o knjizi
Cjeloživotno učenje za održivi razvoj
Uzelac, Vinka ; Vujičić, Lidija
Rijeka: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci
2008.
978-953-98445-4-5