Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Razvoj istraživačke kulture odgojno-obrazovne ustanove iz perspektive cjeloživotnog učenja (CROSBI ID 38769)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Vujičić, Lidija Razvoj istraživačke kulture odgojno-obrazovne ustanove iz perspektive cjeloživotnog učenja // Pedagogija i društvo znanja / Cindrić, Mijo ; Domović, Vlatka ; Matijević, Milan (ur.). Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2008. str. 423-430

Podaci o odgovornosti

Vujičić, Lidija

hrvatski

Razvoj istraživačke kulture odgojno-obrazovne ustanove iz perspektive cjeloživotnog učenja

Središnja teza rada je da stvaranje, kreiranje, istraživačke kulture odgojno-obrazovne ustanove doprinosi razvoju ključnih kompetencija. Istraživačku kulturu odredili smo kao kulturu koja uči i istražuje, kulturu u kojoj ljudi stalno razvijaju i otkrivaju svoje sposobnosti, kreiraju rezultate koji istinski žele, u kojoj se individualne i kolektivne aspiracije slobodno postavljaju, u kojoj ljudi kontinuirano uče i istražuju kako učiti zajedno, odnosno kultura koja stalno unapređuje, istražuje sposobnosti kreiranja svoje budućnosti. Držimo da je razvijanje kulture odgojno-obrazovne ustanove usmjerene na učenje i istraživanje put ka mijenjanju i unapređivanju odgojno-obrazovne prakse, razvoju ljudskih potencijala i profesionalnog usavršavanja učitelja.

cjeloživotno učenje, istraživačka kultura, ključne kompetencije, kultura, odgojno-obrazovna ustanova, učitelj.

nije evidentirano

engleski

Development of research culture of an educational institution from the perspective of lifelong learning

nije evidentirano

lifelong learning, research culture, key competencies, culture, educational institution, teacher.

nije evidentirano

Podaci o prilogu

423-430.

objavljeno

Podaci o knjizi

Pedagogija i društvo znanja

Cindrić, Mijo ; Domović, Vlatka ; Matijević, Milan

Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

2008.

978-953-7210-12-0

Povezanost rada

Pedagogija