Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Stavovi studenata preddiplomskog studija pedagogije Sveučilišta u Rijeci spram cjeloživotnog učenja (CROSBI ID 152425)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Klapan, Anita ; Rafajac, Branko ; Rončević, Nena Stavovi studenata preddiplomskog studija pedagogije Sveučilišta u Rijeci spram cjeloživotnog učenja // Andragoški glasnik, 23 (2009), 2; 113-132

Podaci o odgovornosti

Klapan, Anita ; Rafajac, Branko ; Rončević, Nena

hrvatski

Stavovi studenata preddiplomskog studija pedagogije Sveučilišta u Rijeci spram cjeloživotnog učenja

U uvodnom dijelu rada daje se osvrt na početke i razloge koji su doveli do pojave koncepta cjeloživotnog učenja i izlažu se rezultati istraživanja koja se bave ispitivanjima stavova spram navedenog koncepta. U drugom dijelu rada izlažu se rezultati istraživanja na stavovima studenta spram cjeloživotnog učenja. Istraživanje je provedeno u studenom 2008. godine na populaciji studenata preddiplomskog studija pedagogije na Filozofskom fakultetu u Rijeci, Sveučilišta u Rijeci (N=83). Glavni rezultati istraživanja sugeriraju zaključak kako studenti visoko vrednuju cjeloživotno učenje, smatraju da se odnosi na sve dobne skupine i spremni su investirati djelomično ili potpuno u daljnju edukaciju. Dobivene razlike u prosječnim odgovorima ne sugeriraju zaključak da se radi o nekim temeljenim strukturnim razlikama s obzirom na promatrane nezavisne varijable. Najveća je razlika između prve i druge godine studenta, dok se treća godina u svojim stavovima u pravilu ne razlikuje u odnosu na prve dvije. Dane su preporuke za buduća istraživanja.

cjeloživotno učenje; istraživanje; stavovi studenta

nije evidentirano

engleski

Atitudes of pedagogy students Univeristy of Rijeka towards lifelong learning

nije evidentirano

lifelong learnig; research; attitudes of students

nije evidentirano

Podaci o izdanju

23 (2)

2009.

113-132

objavljeno

1331-3134

1849-0883

Povezanost rada

Pedagogija