Stavovi studenata preddiplomskog studija pedagogije Sveučilišta u Rijeci spram cjeloživotnog učenja (CROSBI ID 152425)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Klapan, Anita ; Rafajac, Branko ; Rončević, Nena
hrvatski
Stavovi studenata preddiplomskog studija pedagogije Sveučilišta u Rijeci spram cjeloživotnog učenja
U uvodnom dijelu rada daje se osvrt na početke i razloge koji su doveli do pojave koncepta cjeloživotnog učenja i izlažu se rezultati istraživanja koja se bave ispitivanjima stavova spram navedenog koncepta. U drugom dijelu rada izlažu se rezultati istraživanja na stavovima studenta spram cjeloživotnog učenja. Istraživanje je provedeno u studenom 2008. godine na populaciji studenata preddiplomskog studija pedagogije na Filozofskom fakultetu u Rijeci, Sveučilišta u Rijeci (N=83). Glavni rezultati istraživanja sugeriraju zaključak kako studenti visoko vrednuju cjeloživotno učenje, smatraju da se odnosi na sve dobne skupine i spremni su investirati djelomično ili potpuno u daljnju edukaciju. Dobivene razlike u prosječnim odgovorima ne sugeriraju zaključak da se radi o nekim temeljenim strukturnim razlikama s obzirom na promatrane nezavisne varijable. Najveća je razlika između prve i druge godine studenta, dok se treća godina u svojim stavovima u pravilu ne razlikuje u odnosu na prve dvije. Dane su preporuke za buduća istraživanja.
cjeloživotno učenje; istraživanje; stavovi studenta
nije evidentirano
engleski
Atitudes of pedagogy students Univeristy of Rijeka towards lifelong learning
nije evidentirano
lifelong learnig; research; attitudes of students
nije evidentirano