Akcijsko istraživanje – kontinuirano mijenjanje i zajedničko izgrađivanje kurikula (CROSBI ID 550956)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Petrović-Sočo, Biserka ; Šagud, Mirjana
hrvatski
Akcijsko istraživanje – kontinuirano mijenjanje i zajedničko izgrađivanje kurikula
U radu se naglašava potreba napuštanja klasičnog kurikuluma i orijentiranje prema suvremenom, otvorenom, integriranom i procesnom kurikulumu. Odgajatelji, stručni suradnici, sveučilišni nastavnici trebaju preuzeti zajedničku odgovornost za iniciranje promjena u praksi i za hitnost fleksibilnijih stavova o odgojnim ciljevima i postupcima. Uspješno učenje predškolskog djeteta utemeljuje se na unutarnjoj povezanosti i nedjeljivosti svih aspekata razvoja. Akcijska istraživanja pomažu odgajatelju u mijenjanju tradicionalne paradigme učenja i poučavanja predškolskog djeteta. Ona predstavljaju novu istraživačku paradigmu i proces učenja o praksi i u praksi, osvješćivanje, interpretiranje i razumijevanje teorije od strane praktičara. U njima odgajatelji, uz pomoć svojih suradnika, sistematski istražuju vlastitu praksu, analiziraju konfliktne ideje i dileme te predlažu novu strategiju. Znanstveni doprinos rada je u teorijskom razmatranju akcijskih istraživanja kao kvalitativnog pristupa razumijevanja i mijenjanja aktualne odgojno – obrazovne prakse te iznošenja nekih primjera provedenih akcijskih istraživanja.
akcijsko istraživanje; kurikulum
nije evidentirano
engleski
Action research - continuous changing and cooperative building of curriculum
nije evidentirano
action research; curriculum
nije evidentirano
Podaci o prilogu
93-102.
2007.
nije evidentirano
objavljeno
978-953-7237-07-3
Podaci o matičnoj publikaciji
Prema novom kurikulumu u odgoju i obrazovanju
Bacalja, Robert
Zadar: Stručni odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja predškolske djece Sveučilišta u Zadru
Podaci o skupu
Nepoznat skup
predavanje
29.02.1904-29.02.2096