Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Akcijsko istraživanje – kontinuirano mijenjanje i zajedničko izgrađivanje kurikula (CROSBI ID 550956)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Petrović-Sočo, Biserka ; Šagud, Mirjana Akcijsko istraživanje – kontinuirano mijenjanje i zajedničko izgrađivanje kurikula // Prema novom kurikulumu u odgoju i obrazovanju / Bacalja, Robert (ur.). Zadar: Stručni odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja predškolske djece Sveučilišta u Zadru, 2007. str. 93-102

Podaci o odgovornosti

Petrović-Sočo, Biserka ; Šagud, Mirjana

hrvatski

Akcijsko istraživanje – kontinuirano mijenjanje i zajedničko izgrađivanje kurikula

U radu se naglašava potreba napuštanja klasičnog kurikuluma i orijentiranje prema suvremenom, otvorenom, integriranom i procesnom kurikulumu. Odgajatelji, stručni suradnici, sveučilišni nastavnici trebaju preuzeti zajedničku odgovornost za iniciranje promjena u praksi i za hitnost fleksibilnijih stavova o odgojnim ciljevima i postupcima. Uspješno učenje predškolskog djeteta utemeljuje se na unutarnjoj povezanosti i nedjeljivosti svih aspekata razvoja. Akcijska istraživanja pomažu odgajatelju u mijenjanju tradicionalne paradigme učenja i poučavanja predškolskog djeteta. Ona predstavljaju novu istraživačku paradigmu i proces učenja o praksi i u praksi, osvješćivanje, interpretiranje i razumijevanje teorije od strane praktičara. U njima odgajatelji, uz pomoć svojih suradnika, sistematski istražuju vlastitu praksu, analiziraju konfliktne ideje i dileme te predlažu novu strategiju. Znanstveni doprinos rada je u teorijskom razmatranju akcijskih istraživanja kao kvalitativnog pristupa razumijevanja i mijenjanja aktualne odgojno – obrazovne prakse te iznošenja nekih primjera provedenih akcijskih istraživanja.

akcijsko istraživanje; kurikulum

nije evidentirano

engleski

Action research - continuous changing and cooperative building of curriculum

nije evidentirano

action research; curriculum

nije evidentirano

Podaci o prilogu

93-102.

2007.

nije evidentirano

objavljeno

978-953-7237-07-3

Podaci o matičnoj publikaciji

Prema novom kurikulumu u odgoju i obrazovanju

Bacalja, Robert

Zadar: Stručni odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja predškolske djece Sveučilišta u Zadru

Podaci o skupu

Nepoznat skup

predavanje

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

Pedagogija