Odgojno – obrazovna praksa – mjesto kontinuiranog učenja odgajatelja (CROSBI ID 550958)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Šagud, Mirjana
hrvatski
Odgojno – obrazovna praksa – mjesto kontinuiranog učenja odgajatelja
Profesionalni razvoj odgajatelja za nove uvjete rada u institucijskom kontekstu traži transformirane ili nove vještine za što nije dovoljno njihovo instruiranje ili poučavanje već njegov kontinuirani, cjeloživotni profesionalni napredak koji ga razvija u osobnom i profesionalnom smislu . Neposredna odgojno – obrazovna praksa predstavlja složen i multidimenzionalni fenomen čije razumijevanje, a onda sukladno tome i razvijanje i mijenjanje ovisi o raznovrsnim kompetencijama odgajatelja. Sukladno tome sve se više promovira odgajatelj kao profesionalac koji ne samo da je uključen u istraživanje pedagoških fenomena nego predstavlja osnovni čimbenik takvih istraživanja. Refleksivnom praksom, u kojoj dominira holistički i interakcijski model učenja (istovremeno predstavlja učenje i istraživanje), odgajatelja se nastoji učiniti kompetentnijim za kompleksno i nepredvidljivo područje odgoja i obrazovanja djece predškolske dobi. To pretpostavlja novu ulogu praktičara i veću razinu njegove odgovornosti za kvalitetu odgojno – obrazovne prakse koja se ostvaruje u sinergiji svih onih koji u promjenama sudjeluju.
odgojitelj; dječji vrtić; cjeloživotno učenje
nije evidentirano
engleski
Educational practice - a place of continuous preschool teacher's learning
nije evidentirano
preschool teacher; kindergarten; lifelong learning
nije evidentirano
Podaci o prilogu
2009.
nije evidentirano
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Podaci o skupu
Dječji vrtić - mjesto učenja djece i odraslih
pozvano predavanje
07.05.2009-09.05.2009
Osijek, Hrvatska