izvor podataka: crosbi
!
Teorijski pristupi darovitosti (CROSBI ID 38846)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Vlahović-Štetić, Vesna
Teorijski pristupi darovitosti // Daroviti učenici: teorijski pristup i primjena u školi (Drugo dopunjeno i izmijenjeno izdanje) / Vlahović-Štetić, Vesna (ur.). Zagreb: Institut za društvena istraživanja, 2008. str. 13-22
Podaci o odgovornosti
Vlahović-Štetić, Vesna
hrvatski
Teorijski pristupi darovitosti
U poglavlju su opisani različiti teorijski pristupi darovitosti: pristupi usmjereni na urođenost, odnosno genetske činitelje, pristupi usmjereni na kognitivne modele, pristupi usmjereni na postignuće te sustavski pristupi.
definicije darovitosti; pristupi darovitosti
nije evidentirano
engleski
Theoretical approaches to giftedness
nije evidentirano
definitions of giftedness; approaches to giftedness
nije evidentirano
Podaci o prilogu
13-22.
objavljeno
Podaci o knjizi
Daroviti učenici: teorijski pristup i primjena u školi (Drugo dopunjeno i izmijenjeno izdanje)
Vlahović-Štetić, Vesna
Zagreb: Institut za društvena istraživanja
2008.
978-953-6218-32-5
Povezanost rada
Povezane osobe
Povezane ustanove