Uvod u dramski odgoj prema verbotonalnom sistemu (CROSBI ID 473591)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa
Podaci o odgovornosti
Obad, Dubravka
hrvatski
Uvod u dramski odgoj prema verbotonalnom sistemu
Specifičnost verbotonalnog sistema je njegovo bogatstvo koje se potvrđuje u iznalaženju uvijek novih formi rada, koje uputpunjuju već postojeće forme. Povezujući razne aspekte i forme rada u svrhu sintetizacije finalnog djela, ritmičkim stimulacijama i muzičkim stimulacijama pridružuju se i stimulacije putem drame. To je jedinstven rehabilitacijski proces u svijetu koji kroz ova tri vida umjetničkih stimulacija daje i najbolje rezultate. Što će dati dramski odgoj kao metoda rada? To je otvaranje, oslobađanje, komunikacija, socijalizacija, spontanost, sposobnost imaginacije nepostojećih predmeta. Ova posljednja je najvažnija jer ona stvara apstrakciju i tako daje mogućnost da uspostave relaciju između de Saussureovog "langue" što znači misao i "parole" što znači izgovorena riječ. I sve to treba postići kroz neprimjetan put dječje igre, oslikavajući svakodnevne životne situacije u dramskoj improvizaciji u kojoj su sadržani elementi svih mogućih situacija koje će djeca susresti u životu ili već danas sudjeluju u njima.
.
nije evidentirano
engleski
Introduction into dramatic education according to the Verbotonal System
nije evidentirano
.
nije evidentirano
Podaci o prilogu
20-21-x.
1996.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Znanstveni skup "Rana dijagnostika i rana rehabilitacija"
Buzina, Tanja ; Titl, Ivana
Zagreb: Poliklinika SUVAG
Podaci o skupu
Znanstveni skup "Rana dijagnostika i rana rehabilitacija"
predavanje
16.05.1996-18.05.1996
Zagreb, Hrvatska