Primjena verbotonalne metode u metodici nastave povijesti (CROSBI ID 473592)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa
Podaci o odgovornosti
Manojlović, Koraljka
hrvatski
Primjena verbotonalne metode u metodici nastave povijesti
Povijest kao nastavni predmet ne uključuje u svoje sadržaje samo usvajanje podataka i upoznavanje učenika s najvažnijim događajima iz prošlosti čovjeka, nego zahtijeva uočavanje uzročno posljedičnih veza i praćenje pojava i procesa u društvu. Takav način zaključivanja zahtijeva analitičko, sintetičko i apstraktno mišljenje. Samo poimanje vremena i veze vremena i prostora, iziskuju višu razinu razumijevanja stvarnosti. Mnogi učenici u dobi od 10. do 13. godina nisu došli do faze kada mogu tako razmišljati. Verbotonalna metoda sa svojim specifičnim postupcima omogućava učenicima, pacijentima Poliklinike SUVAG, da nakon poimanja svoga tijela, zatim svog tijela u odnosu na neposredan prostor oko sebe, shvate sebe i u najširem kontekstu kojeg čine vremenske i prostorne koordinate.
verbotonalna metoda ; nastava povijesti
nije evidentirano
engleski
Application of verbotonal method in history teaching methods
nije evidentirano
verbotonal method ; history teaching
nije evidentirano
Podaci o prilogu
21-21.
1996.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Znanstveni skup "Rana dijagnostika i rana rehabilitacija"
Buzina, Tanja ; Titl, Ivana
Zagreb: Poliklinika SUVAG
Podaci o skupu
Znanstveni skup: Rana dijagnostika i rana rehabilitacija
predavanje
16.05.1996-18.05.1996
Zagreb, Hrvatska