Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Primjena verbotonalne metode u metodici nastave povijesti (CROSBI ID 473592)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa

Manojlović, Koraljka Primjena verbotonalne metode u metodici nastave povijesti // Znanstveni skup "Rana dijagnostika i rana rehabilitacija" / Buzina, Tanja ; Titl, Ivana (ur.). Zagreb: Poliklinika SUVAG, 1996. str. 21-21

Podaci o odgovornosti

Manojlović, Koraljka

hrvatski

Primjena verbotonalne metode u metodici nastave povijesti

Povijest kao nastavni predmet ne uključuje u svoje sadržaje samo usvajanje podataka i upoznavanje učenika s najvažnijim događajima iz prošlosti čovjeka, nego zahtijeva uočavanje uzročno posljedičnih veza i praćenje pojava i procesa u društvu. Takav način zaključivanja zahtijeva analitičko, sintetičko i apstraktno mišljenje. Samo poimanje vremena i veze vremena i prostora, iziskuju višu razinu razumijevanja stvarnosti. Mnogi učenici u dobi od 10. do 13. godina nisu došli do faze kada mogu tako razmišljati. Verbotonalna metoda sa svojim specifičnim postupcima omogućava učenicima, pacijentima Poliklinike SUVAG, da nakon poimanja svoga tijela, zatim svog tijela u odnosu na neposredan prostor oko sebe, shvate sebe i u najširem kontekstu kojeg čine vremenske i prostorne koordinate.

verbotonalna metoda ; nastava povijesti

nije evidentirano

engleski

Application of verbotonal method in history teaching methods

nije evidentirano

verbotonal method ; history teaching

nije evidentirano

Podaci o prilogu

21-21.

1996.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Znanstveni skup "Rana dijagnostika i rana rehabilitacija"

Buzina, Tanja ; Titl, Ivana

Zagreb: Poliklinika SUVAG

Podaci o skupu

Znanstveni skup: Rana dijagnostika i rana rehabilitacija

predavanje

16.05.1996-18.05.1996

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Kliničke medicinske znanosti