Eksplicitno i implicitno u učenju jezika: lingvistička perspektiva (CROSBI ID 551229)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Erdeljac, Vlasta ; Willer-Gold, Jana
hrvatski
Eksplicitno i implicitno u učenju jezika: lingvistička perspektiva
Ovaj rad usredotočit će se na lingvističku kompetenciju s osnovnom namjerom da se uz pomoć lingvističkih pretpostavaka pokuša protumačiti neuspješnost normativno-gramatičkoga pristupa u podučavanju jezika, odnosno u učeničkom stjecanju različitih jezičnih znanja.
lingvistička kompetencija; implicitno značenje/učenje; eksplicitno znanje/učenje; metajezično znanje; funkcionalno-komunikacijski pristup; normativno-gramatički pristup
nije evidentirano
engleski
N/a
nije evidentirano
N/a
nije evidentirano
Podaci o prilogu
2008.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
978-953-7210-15-1
Podaci o skupu
Drugi specijalizirani znanstveni skup Rano učenje hrvatskoga jezika 2
predavanje
13.11.2008-15.11.2008
Zagreb, Hrvatska