Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Neurorizična djeca bez težih razvojnih ishoda – kognitivni status neposredno pred upis u osnovnu školu (CROSBI ID 354089)

Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)

Čarija, Dina Neurorizična djeca bez težih razvojnih ishoda – kognitivni status neposredno pred upis u osnovnu školu / Bratko, Denis (mentor); Zagreb, Filozofski fakultet u Zagrebu, . 2009

Podaci o odgovornosti

Čarija, Dina

Bratko, Denis

hrvatski

Neurorizična djeca bez težih razvojnih ishoda – kognitivni status neposredno pred upis u osnovnu školu

Istraživanje se bavi utvrđivanjem kognitivnih ishoda djece koji su pri rođenju klasificirani u skupinu neurorizičnih. Nacrt je uključivao usporedbu klilničke skupine neurorizične djece s komparabilnom skupinom djece koja su po relevantnim faktorima izjednačene s kliničkom skupinom. Osnovni problemi istraživanja bili su utvrditi kakav je opći kognitivni ishod kliničke skupine neurorizične djece te provjeriti postoji li disharmoničnost razvoja s obzirom na specifična kognitivna područja, te utvrditi razlike između skupine neurorizične djece i djece bez neurorizičnih faktora razvoja. Istraživanje je provedeno na uzorku od 112 djece podijeljenih u dvije jednako velike skupine neurorizične odnosno kontrolne skupine. Dob djece je varirala od 6 do 7, 5 godina. Rezultati su pokazali da su rezultati neurorizične djece na testu psihomotornog razvoja unutar granica normale, no imak niži od komparabilne skupine djece. Slični rezultati dobiveni su na testu vizomotoričke integracije, kao i na testu opće inteligencije. Navedeno istraživanje ima vrlo važne implikacije za kliničku praksu, kao i na naše razumijevanje razvojnih ishoda djece koja su pri rođenju imale neke od faktora neurorizika, te upućuju na važnost praćenja takve djece i eventualno uključivanje u odgovarajuće programe.

kognitivni status; neurorizična djeca

nije evidentirano

engleski

Cognitive status before school enrollment of children at neurological risk without severe developmental outcomes

nije evidentirano

cognitive status; children at neurological risk

nije evidentirano

Podaci o izdanju

110

21.04.2009.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet u Zagrebu

Zagreb

Povezanost rada

Psihologija