Profesionalni identiteti i cjeloživotno učenje za održivi razvoj (CROSBI ID 551273)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Boneta, Željko ; Mrakovčić, Marko
hrvatski
Profesionalni identiteti i cjeloživotno učenje za održivi razvoj
Tekst iz sociološke perspektive analizira različitost percepcije cjeloživotnog učenja u populaciji tri riječka fakulteta (Učiteljski, Pravni i Tehnički). Polazna pretpostavka rada je da postoje razlike u studentskoj percepciji stupnja profesionalizacije struke (razvijenost teorija i tehnika, monopola na stručnu ekspertizu, prepoznatljivosti u javnosti, organiziranosti i profesionalne etike. Rad propituje hipotezu o korelaciji profesionalnih identiteta i profesionalnih aspiracija, odnosno cjeloživotnog učenja.
profesionalni identiteti; cjeloživotno učenje; studenti; profesionalizacija struke
nije evidentirano
engleski
The professional identity and lifelong learning for sustainable development
nije evidentirano
professional identity; lifelong learning; students; occupational professionalization
nije evidentirano
Podaci o prilogu
317-325.
2008.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Cjeloživotno učenje za održivi razvoj
Uzelac V., Vujičić L.
Rijeka: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci
987-953-98445-5-2
Podaci o skupu
Cjeloživotno učenje za održivi razvoj
predavanje
01.01.2008-01.01.2008
NP Plitvička jezera, Hrvatska