Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Istraživanje povezanosti zadovoljstva asortimanom, lojalnosti i reputacije na poslovnom tržištu (CROSBI ID 152709)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Sinčić Ćorić, Dubravka ; Vorkapić, Iva Istraživanje povezanosti zadovoljstva asortimanom, lojalnosti i reputacije na poslovnom tržištu // Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, 6 (2008), 339-351

Podaci o odgovornosti

Sinčić Ćorić, Dubravka ; Vorkapić, Iva

hrvatski

Istraživanje povezanosti zadovoljstva asortimanom, lojalnosti i reputacije na poslovnom tržištu

Zadovoljstvo organizacijskih kupaca, njihova lojalnosti te reputacija industrijskog izvora predmet su sve većeg broja istraživanja. Utvrđen je utjecaj lojalnosti na profitabilnost poslovanja, zbog čega mnoga poduzeća teže razvijanju dugoročnih odnosa s kupcima. Za kupce su proizvodni asortiman i reputacija važni kriteriji u odabiru industrijskog izvora. Rezultati istraživanja provedenog za potrebe ovog rada potvrđuju teorijske postavke o međusobnoj povezanosti varijabli. Svi su promatrani odnosi (povezanost zadovoljstva proizvodnim asortimanom i lojalnosti kupaca ; povezanost zadovoljstva proizvodnim asortimanom i reputacije industrijskog izvora ; te povezanost reputacije industrijskog izvora i lojalnosti kupaca) pokazali pozitivnu i statistički značajnu povezanost

zadovoljstvo proizvodnim asortimanom; lojalnost industrijskom izvoru; reputacija na poslovnim tržištima

nije evidentirano

engleski

Research of links between satisfaction with the offer, loyalty, and reputation in the businees market

nije evidentirano

customer satisfaction; loyalty; reputation; business - to - business markets

nije evidentirano

Podaci o izdanju

6

2008.

339-351

objavljeno

1333-8900

Povezanost rada

Ekonomija

Indeksiranost