Istraživanje povezanosti zadovoljstva asortimanom, lojalnosti i reputacije na poslovnom tržištu (CROSBI ID 152709)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Sinčić Ćorić, Dubravka ; Vorkapić, Iva
hrvatski
Istraživanje povezanosti zadovoljstva asortimanom, lojalnosti i reputacije na poslovnom tržištu
Zadovoljstvo organizacijskih kupaca, njihova lojalnosti te reputacija industrijskog izvora predmet su sve većeg broja istraživanja. Utvrđen je utjecaj lojalnosti na profitabilnost poslovanja, zbog čega mnoga poduzeća teže razvijanju dugoročnih odnosa s kupcima. Za kupce su proizvodni asortiman i reputacija važni kriteriji u odabiru industrijskog izvora. Rezultati istraživanja provedenog za potrebe ovog rada potvrđuju teorijske postavke o međusobnoj povezanosti varijabli. Svi su promatrani odnosi (povezanost zadovoljstva proizvodnim asortimanom i lojalnosti kupaca ; povezanost zadovoljstva proizvodnim asortimanom i reputacije industrijskog izvora ; te povezanost reputacije industrijskog izvora i lojalnosti kupaca) pokazali pozitivnu i statistički značajnu povezanost
zadovoljstvo proizvodnim asortimanom; lojalnost industrijskom izvoru; reputacija na poslovnim tržištima
nije evidentirano
engleski
Research of links between satisfaction with the offer, loyalty, and reputation in the businees market
nije evidentirano
customer satisfaction; loyalty; reputation; business - to - business markets
nije evidentirano