Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Nezaposlenost u doživljaju i iskustvu nezaposlenih mladih u Hrvatskoj (CROSBI ID 152712)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Koller-Trbović, N. Nezaposlenost u doživljaju i iskustvu nezaposlenih mladih u Hrvatskoj // Ljetopis socijalnog rada, 16 (2009), 1; 91-110

Podaci o odgovornosti

Koller-Trbović, N.

hrvatski

Nezaposlenost u doživljaju i iskustvu nezaposlenih mladih u Hrvatskoj

Od 937 nezaposlenih mladih osoba u Hrvatskoj koje su vratile popunjeni upitnik na temu nezaposlenosti, njih 48% napisalo je i osobni komentar na posljednje pitanje koje je glasilo: Biste li nam željeli još nešto reći u vezi s nezaposlenošću ili u vezi s ovim upitnikom? Metodom kvalitativne analize izolirano je šest kategorija u području o nezaposlenosti mladih (razlog nemogućnosti nalaženja posla, uvjeti rada, stav prema radu, posljedice nezaposlenosti, odnos prema budućnosti i prijedlozi za poboljšanje stanja). Pojmovi iz svih kategorija argumentirani su doslovnim izjavama sudionika te pripadajućim brojčanim pokazateljima. Sudionici istraživanja najintenzivnije su se refl ektirali na razloge nemogućnosti nalaženja posla danas u Hrvatskoj. Temeljem metode utemeljene teorije može se zaključiti da vlastiti položaj nezaposlenosti sudionici ovog istraživanja doživljavaju kaonepravdu, nejednakost i diskriminaciju te se doživljavaju žrtvama ukupne situacije u državi. Upravo od &raquo ; države&laquo ; , tj. državnih i političkih struktura očekuju najveću pomoć oko rješavanja takve situacije u zemlji.

nezaposlenost mladih; Republika Hrvatska; kvalitativni pristup; utemeljena teorija

nije evidentirano

engleski

Unemployed as perceived and experienced by unemployed young people in Croatia

nije evidentirano

unemployment of young people; Republic of Croatia; qualitative approach; grounded theory

nije evidentirano

Podaci o izdanju

16 (1)

2009.

91-110

objavljeno

1846-5412

Povezanost rada

Pedagogija

Indeksiranost