Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Can we really measure how clever we are?: Individual differences and individual abilities (CROSBI ID 39006)

Prilog u knjizi | ostalo

Vranić, Andrea Can we really measure how clever we are?: Individual differences and individual abilities // Primijenjena psihologija: Pitanja i odgovori / Čorkalo Biruški, Dinka (ur.). Zagreb: Školska knjiga, 2009. str. 43-60

Podaci o odgovornosti

Vranić, Andrea

engleski

Can we really measure how clever we are?: Individual differences and individual abilities

Ima nas svakakvih, kaže izreka. Da se ljudi međusobno razlikuju po čitavom nizu osobina, bilo je oduvijek jasno. Već se Hipokritu (460-377. pr. Kr.) činilo da prema osnovnom temperamentu možemo biti srčan sangvinik, žučljiv kolerik, trom flegmatik ili sjetan melankolik (slika 1). No, s time koliko smo uspješni u životu temperament i nema puno veze. Kažu, međutim, da inteligencija ima. Dakle, samo da nju nabavimo i sve riješeno! Ili možda ipak ne? Nakon stotinjak godina istraživanja, i pokušaje osvajanja iz najrazličitijih znanstvenih perspektiva, inteligencija se ne predaje. Inteligentno ponašanje ne prestaje intrigirati istraživače. U početku koncentrirani na prirodu inteligencije, u posljednjih 25-30 godina znanstvenici su izrazito proširili ovo područje, kao što, uostalom, i sama inteligencija zadire u gotovo sve sfere ljudskog djelovanja. O tome što je to inteligencija, kako ju izmjeriti, može li se « nabildati» , i je li nakon toga uspjeh zagarantiran – pročitajte ovo poglavlje, pa procijenite sami.

intelligence, intelligence quotient, intelligence test, theories of intelligence

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o prilogu

43-60.

objavljeno

Podaci o knjizi

Primijenjena psihologija: Pitanja i odgovori

Čorkalo Biruški, Dinka

Zagreb: Školska knjiga

2009.

978-953-0-30718-6

Povezanost rada

Psihologija