Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Primjena ITIL standarda u upravljanju ispadima i problemima IT servisa (CROSBI ID 354246)

Ocjenski rad | diplomski rad

Oršolić Krunoslav Primjena ITIL standarda u upravljanju ispadima i problemima IT servisa / Kozina Melita (mentor); Kozina Melita (neposredni voditelj). Varaždin, Fakultet organizacije i informatike, . 2008

Podaci o odgovornosti

Oršolić Krunoslav

Kozina Melita

Kozina Melita

hrvatski

Primjena ITIL standarda u upravljanju ispadima i problemima IT servisa

Cilj diplomskog rada je bio opisati ITIL standard u upravljanju IT servisima s posebnim naglaskom na upravljanje ispadima (incidentima) i problemima ; analiza primjera u praksi

IT servisi; ITIL standard; Upravljanje ispadima i problemima IT servisa

nije evidentirano

engleski

Using the ITIL standard for the incident and problem management of the IT services

nije evidentirano

IT services; ITIL standard; Incident and problem management of the IT services

nije evidentirano

Podaci o izdanju

47

17.12.2008.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Fakultet organizacije i informatike

Varaždin

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti