Strani jezici u kurikulu: europski modeli i hrvatske težnje (CROSBI ID 152967)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Mihaljević Djigunović, Jelena
hrvatski
Strani jezici u kurikulu: europski modeli i hrvatske težnje
U uvodnome dijelu rada daje se sažet povjesni pregled kretanja u nastavi stranih jezika vezanih uz kurikul i ciljeve učenja. U drugome se dijelu iznose rezultati analize 11 europskih kurikula s obzirom na različite aspekte uključenosti stranih jezika u obvezno obrazovanje. Analize su provedene u sklopu znanstvenog projekta Kompetencije za društvo znanja i razvoj nacionalnog kurikuluma u Hrvatskoj. Nakon analiza pojedinačnih kurikula, kurikuli se uspoređuju. U trećem dijelu rada a na temelju uvida stečenih analizom europskih kurikula iznosi se niz preporuka za Hrvatsku.
nastava stranih jezika; okvirni kurikul; obvezno obrazovanje; jezično umijeće; komunikacijska kompetencija
nije evidentirano
engleski
Foreign language in the curriculum: European models and Croatian aspirations
nije evidentirano
foreign language teaching; core curriculum; compulsory education; language ability; communication competence
nije evidentirano