Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Akademska postignuća učenika primjenom grupnog rada u nastavi biologije (CROSBI ID 153197)

Prilog u časopisu | prethodno priopćenje

Lukša, Žaklin Akademska postignuća učenika primjenom grupnog rada u nastavi biologije // Napredak (Zagreb), 148 (2007), 4; 549-564

Podaci o odgovornosti

Lukša, Žaklin

hrvatski

Akademska postignuća učenika primjenom grupnog rada u nastavi biologije

Istraživanje je empirijsko i metodološki se zasniva na provedbi pedagoškog eksperimenta i prikupljanju podataka iz neposrednog odgojno obrazovnog rada. Provedeno je na hotimičnom uzorku od 227 učenika 2. razreda Gimnazije u Čakovcu, od čega je 134 bilo u kontrolnoj skupini (frontalni rad) i 93 u eksperimentalnoj skupini (grupni rad). Od instrumenata su korištene Ravenove progresivne matrice, test za inicijalno ispitivanje predznanja, dva testa za finalno ispitivanje usvojenosti znanja. Istraživanje je pokazalo da nema statistički značajne razlike u prosječnim ocjenama učenika koji su koristili grupni i frontalni rad, ali postoji statistički značajna razlika u kvaliteti znanja u korist eksperimentalne skupine. Prema dobivenim rezultatima grupni rad pogoduje učenicima najvećih sposobnosti dok kod najslabijih učenika nema statistički značajne razlike. Za uopćavanje ovih zaključaka trebalo bi provesti daljnja istraživanja na većem uzorku, a zanimljivo bi bilo pratiti i trajnost stečenog znanja kroz longitudinalno istraživanje.

oblici nastave; suradničko učenje; grupni rad; timski rad; kooperativno učenje; kompetencije

nije evidentirano

engleski

Academic achievments of students involved in group work

nije evidentirano

teaching types; group work; team work; cooperative learning; student's competence.

nije evidentirano

Podaci o izdanju

148 (4)

2007.

549-564

objavljeno

1330-0059

Povezanost rada

Pedagogija, Biologija