Akademska postignuća učenika primjenom grupnog rada u nastavi biologije (CROSBI ID 153197)
Prilog u časopisu | prethodno priopćenje
Podaci o odgovornosti
Lukša, Žaklin
hrvatski
Akademska postignuća učenika primjenom grupnog rada u nastavi biologije
Istraživanje je empirijsko i metodološki se zasniva na provedbi pedagoškog eksperimenta i prikupljanju podataka iz neposrednog odgojno obrazovnog rada. Provedeno je na hotimičnom uzorku od 227 učenika 2. razreda Gimnazije u Čakovcu, od čega je 134 bilo u kontrolnoj skupini (frontalni rad) i 93 u eksperimentalnoj skupini (grupni rad). Od instrumenata su korištene Ravenove progresivne matrice, test za inicijalno ispitivanje predznanja, dva testa za finalno ispitivanje usvojenosti znanja. Istraživanje je pokazalo da nema statistički značajne razlike u prosječnim ocjenama učenika koji su koristili grupni i frontalni rad, ali postoji statistički značajna razlika u kvaliteti znanja u korist eksperimentalne skupine. Prema dobivenim rezultatima grupni rad pogoduje učenicima najvećih sposobnosti dok kod najslabijih učenika nema statistički značajne razlike. Za uopćavanje ovih zaključaka trebalo bi provesti daljnja istraživanja na većem uzorku, a zanimljivo bi bilo pratiti i trajnost stečenog znanja kroz longitudinalno istraživanje.
oblici nastave; suradničko učenje; grupni rad; timski rad; kooperativno učenje; kompetencije
nije evidentirano
engleski
Academic achievments of students involved in group work
nije evidentirano
teaching types; group work; team work; cooperative learning; student's competence.
nije evidentirano