Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Strategije upotrebe interneta i appleta u nastavi biologije – stvarna korist ili samo spektakl? (CROSBI ID 153200)

Prilog u časopisu | stručni rad

Lukša, Žaklin Strategije upotrebe interneta i appleta u nastavi biologije – stvarna korist ili samo spektakl? // Učitelj (Čakovec), 7 (2007), 269-278

Podaci o odgovornosti

Lukša, Žaklin

hrvatski

Strategije upotrebe interneta i appleta u nastavi biologije – stvarna korist ili samo spektakl?

Upotreba ITC tehnologije u nastavi novi je način komunikacije između učenika i nastavnika, što otvara niz pitanja i nedoumica o upotrebi ovih tehnologija u nastavi biologije. Nove tehnologije u nastavnom procesu zahtijevaju i primjerene kompetencije učitelja, ali i prilagođavanje nastavnih strategija. Kao i sve ostalo u nastavi tako i upotreba ITC tehnologije ima niz prednosti, ali i niz nedostataka. Krajnji rezultat svakako ovisi o nastavniku i njegovoj uspješnosti da bilo koji nastavni postupak koristi primjereno potrebama učenika, ali i ciljevima nastave same. Kroz nekoliko primjera iz prakse može se vidjeti kolike su mogućnosti upotrebe appleta u nastavi biologije i prirode. I dok s jedne strane pomažu učenicima u vizualizaciji procesa koje inače ne mogu doživjeti na taj način, s druge strane postoji opasnost od otuđenja učenika od stvarnog svijeta. Usprkos svim iznesenim primjerima i nedoumicama učitelj je onaj koji je i dalje, bez obzira na razvoj i upotrebu tehnologije, najvažniji i nezamjenjiv dio nastavnog procesa.

nastavne strategije; ITC tehnologija; nastava biologije

nije evidentirano

engleski

Strategy of the Internet and applet usage in teaching biology- benefit or just a spectacle?

nije evidentirano

teaching strategy; ITC technology; teaching biology

nije evidentirano

Podaci o izdanju

7

2007.

269-278

objavljeno

1333-1396

Povezanost rada

Pedagogija, Biologija