Vrijednost za potrošače u dinamičnom okruženju (CROSBI ID 6369)
Urednička knjiga | monografija (znanstvena)
Podaci o odgovornosti
Grbac, Bruno ; Meler, Marcel
hrvatski
Vrijednost za potrošače u dinamičnom okruženju
Vrijednost za potrošače u dinamičkom okruženju naslov je knjige koja ima za cilj ponuditi znanstvenoj, stručnoj i široj javnosti osnovu za raspravu o ovoj nadasve aktualnoj problematici posebno u zemljama u tranziciji. Poslovni subjekti koji djeluju kako na tržištu poslovne tako i široke potrošnje spoznali su nužnost isporuke vrijednosti potrošače odnosno poslovanje usmjeriti na zadovoljavanje njihovih potreba. Spoznato je također, da je troškovno mnogo prihvatljivije zadržati postojeće potrošače nego osvajanje novih. Suvremeno poslovanju temelji se na zakonitostima interakcije između zadovoljavanja potrošača, zadržavanja postojećih potrošača i ostvarivanja dobiti. Navedeno se ostvaruje kada se potrošačima pružaju vrijednosti što postaje sve složenije s obzirom na nagle i česte promjene u okruženju. Rasprava o vrijednosti za potrošače u dinamičkom okruženju objedinjena je u tri cjeline koje nose naslov 1) Odrednice ponašanja potrošača i njihove vjernosti, 2) Sustav vrijednosti i njihov utjecaj na svijest potrošača i 3) Izgradnja marke i stvaranje dodane vrijednosti za potrošača.
ponašanje potrošača; sustav vrijednosti; izgradnja marke; dodana vrijednost
nije evidentirano
engleski
Customer Value in a Dynamic Environment
Vrijednost za potrošače u dinamičkom okruženju naslov je knjige koja ima za cilj ponuditi znanstvenoj, stručnoj i široj javnosti osnovu za raspravu o ovoj nadasve aktualnoj problematici posebno u zemljama u tranziciji. Poslovni subjekti koji djeluju kako na tržištu poslovne tako i široke potrošnje spoznali su nužnost isporuke vrijednosti potrošače odnosno poslovanje usmjeriti na zadovoljavanje njihovih potreba. Spoznato je također, da je troškovno mnogo prihvatljivije zadržati postojeće potrošače nego osvajanje novih. Suvremeno poslovanju temelji se na zakonitostima interakcije između zadovoljavanja potrošača, zadržavanja postojećih potrošača i ostvarivanja dobiti. Navedeno se ostvaruje kada se potrošačima pružaju vrijednosti što postaje sve složenije s obzirom na nagle i česte promjene u okruženju. Rasprava o vrijednosti za potrošače u dinamičkom okruženju objedinjena je u tri cjeline koje nose naslov 1) Odrednice ponašanja potrošača i njihove vjernosti, 2) Sustav vrijednosti i njihov utjecaj na svijest potrošača i 3) Izgradnja marke i stvaranje dodane vrijednosti za potrošača.
consumer behaviour; value system; brand development; added value
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Hrvatska udruga za marketing (CROMAR)
2008.
978-953-6148-73-8
300
objavljeno