Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Vrijednost za potrošače u dinamičnom okruženju (CROSBI ID 6369)

Urednička knjiga | monografija (znanstvena)

Customer Value in a Dynamic Environment / Vrijednost za potrošače u dinamičnom okruženju / Grbac, Bruno ; Meler, Marcel (ur.) Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2008

Podaci o odgovornosti

Grbac, Bruno ; Meler, Marcel

hrvatski

Vrijednost za potrošače u dinamičnom okruženju

Vrijednost za potrošače u dinamičkom okruženju naslov je knjige koja ima za cilj ponuditi znanstvenoj, stručnoj i široj javnosti osnovu za raspravu o ovoj nadasve aktualnoj problematici posebno u zemljama u tranziciji. Poslovni subjekti koji djeluju kako na tržištu poslovne tako i široke potrošnje spoznali su nužnost isporuke vrijednosti potrošače odnosno poslovanje usmjeriti na zadovoljavanje njihovih potreba. Spoznato je također, da je troškovno mnogo prihvatljivije zadržati postojeće potrošače nego osvajanje novih. Suvremeno poslovanju temelji se na zakonitostima interakcije između zadovoljavanja potrošača, zadržavanja postojećih potrošača i ostvarivanja dobiti. Navedeno se ostvaruje kada se potrošačima pružaju vrijednosti što postaje sve složenije s obzirom na nagle i česte promjene u okruženju. Rasprava o vrijednosti za potrošače u dinamičkom okruženju objedinjena je u tri cjeline koje nose naslov 1) Odrednice ponašanja potrošača i njihove vjernosti, 2) Sustav vrijednosti i njihov utjecaj na svijest potrošača i 3) Izgradnja marke i stvaranje dodane vrijednosti za potrošača.

ponašanje potrošača; sustav vrijednosti; izgradnja marke; dodana vrijednost

nije evidentirano

engleski

Customer Value in a Dynamic Environment

Vrijednost za potrošače u dinamičkom okruženju naslov je knjige koja ima za cilj ponuditi znanstvenoj, stručnoj i široj javnosti osnovu za raspravu o ovoj nadasve aktualnoj problematici posebno u zemljama u tranziciji. Poslovni subjekti koji djeluju kako na tržištu poslovne tako i široke potrošnje spoznali su nužnost isporuke vrijednosti potrošače odnosno poslovanje usmjeriti na zadovoljavanje njihovih potreba. Spoznato je također, da je troškovno mnogo prihvatljivije zadržati postojeće potrošače nego osvajanje novih. Suvremeno poslovanju temelji se na zakonitostima interakcije između zadovoljavanja potrošača, zadržavanja postojećih potrošača i ostvarivanja dobiti. Navedeno se ostvaruje kada se potrošačima pružaju vrijednosti što postaje sve složenije s obzirom na nagle i česte promjene u okruženju. Rasprava o vrijednosti za potrošače u dinamičkom okruženju objedinjena je u tri cjeline koje nose naslov 1) Odrednice ponašanja potrošača i njihove vjernosti, 2) Sustav vrijednosti i njihov utjecaj na svijest potrošača i 3) Izgradnja marke i stvaranje dodane vrijednosti za potrošača.

consumer behaviour; value system; brand development; added value

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Hrvatska udruga za marketing (CROMAR)

2008.

978-953-6148-73-8

300

objavljeno

Povezanost rada

Ekonomija