Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Strategije učenja engleskog kao stranog jezika (CROSBI ID 331082)

Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)

Pavičić, Višnja Strategije učenja engleskog kao stranog jezika / Petrović, Elvira (mentor); Zagreb, Filozofski fakultet u Zagrebu, . 1999

Podaci o odgovornosti

Pavičić, Višnja

Petrović, Elvira

hrvatski

Strategije učenja engleskog kao stranog jezika

U prvom dijelu rada predstavljeno je teorijsko polazište istraživanja strategija učenja s posebnim naglaskom na strategije učenja vokabulara, te mogućnostima učinkovitog podučavanja i integriranja strategija učenja u praktičnu nastavu. Provedeno istraživanje obuhvatilo je strategije učenja vokabualra kao zasebne skupine. Podaci prikupljeni upitnikom pokazali su da naši učenici zaista koriste određeni broj strategija, te da na učestalost njihove primjene utječe razina učenja. Na temelju analize rezultata izrađen je prijedlog teorijskog modela strateškog pristupa učenju vokabulara. Model upućuje na postojanje različitih kombinacija skupina strategija koje utječu na razvoj mentalnog leksikona jezika cilja. Moguće je prepoznati metodičke implikacije modela i njegova vrijednost bilo kao polazišta ili kao cilja nastave vokabulara. Pristup temeljen na modelu omogućio bi razvoj samostalnog i uspješnog učenika vokabulara engleskog jezika, što bi se vjerojatno odrazilo i na razvoj ostalih jezičnih vještina.

nastava engleskog jezika; strategije učenja vokabulara; klasifikacija strategija učenja vokabulara; istraživanje mentalnog leksikona; faktorska analiza

nije evidentirano

engleski

Vocabulary learning strategies in English as a foreign language

nije evidentirano

teaching English as a foreign language; vocabulary learning strategy; typology of vocabulary learning strategies; research into mental lexicon; factor analysis

nije evidentirano

Podaci o izdanju

152

04.05.1999.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet u Zagrebu

Zagreb

Povezanost rada

Filologija