Strategije učenja engleskog kao stranog jezika (CROSBI ID 331082)
Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)
Podaci o odgovornosti
Pavičić, Višnja
Petrović, Elvira
hrvatski
Strategije učenja engleskog kao stranog jezika
U prvom dijelu rada predstavljeno je teorijsko polazište istraživanja strategija učenja s posebnim naglaskom na strategije učenja vokabulara, te mogućnostima učinkovitog podučavanja i integriranja strategija učenja u praktičnu nastavu. Provedeno istraživanje obuhvatilo je strategije učenja vokabualra kao zasebne skupine. Podaci prikupljeni upitnikom pokazali su da naši učenici zaista koriste određeni broj strategija, te da na učestalost njihove primjene utječe razina učenja. Na temelju analize rezultata izrađen je prijedlog teorijskog modela strateškog pristupa učenju vokabulara. Model upućuje na postojanje različitih kombinacija skupina strategija koje utječu na razvoj mentalnog leksikona jezika cilja. Moguće je prepoznati metodičke implikacije modela i njegova vrijednost bilo kao polazišta ili kao cilja nastave vokabulara. Pristup temeljen na modelu omogućio bi razvoj samostalnog i uspješnog učenika vokabulara engleskog jezika, što bi se vjerojatno odrazilo i na razvoj ostalih jezičnih vještina.
nastava engleskog jezika; strategije učenja vokabulara; klasifikacija strategija učenja vokabulara; istraživanje mentalnog leksikona; faktorska analiza
nije evidentirano
engleski
Vocabulary learning strategies in English as a foreign language
nije evidentirano
teaching English as a foreign language; vocabulary learning strategy; typology of vocabulary learning strategies; research into mental lexicon; factor analysis
nije evidentirano
Podaci o izdanju
152
04.05.1999.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet u Zagrebu
Zagreb