Vidljivi učinci reforme Hrvatske carinske službe: Mišljenja otpremnika iz Istarske županije (CROSBI ID 153514)
Prilog u časopisu | prethodno priopćenje
Podaci o odgovornosti
Kaštelan Mrak, Marija ; Benazić, Alen
hrvatski
Vidljivi učinci reforme Hrvatske carinske službe: Mišljenja otpremnika iz Istarske županije
Reforme javnog sektora jedan su od najsloženijih problema s kojima se Hrvatska mora suočiti u svojoj tranziciji i pristupanju Europskoj uniji. Jedna od nedavno vođenih reformi, reforma carinske službe, daje uvid u određena postignuta unapređenja i može poslužiti kao vodič za one koji provode reforme na drugim područjima javnog sektora. Ovo istraživanje osigurava dokaze o “ zadovoljstvu korisnika usluga” funkcioniranjem hrvatskoga carinskog sustava. Zaključci su doneseni na temelju odgovora 31 otpremnika iz Istarske županije o ukupno 19 pitanja, primjenom Likertove skale. Prema njihovu mišljenju, usluga se posljednjih nekoliko godina poboljšala u nekoliko aspekata, što se može interpretirati kao indikacija uspjeha reformskih napora.
javne usluge ; percepcija kvalitete ; rezultati reforme ; carinska služba
Rad je obavljen i u Carinskom vjesniku br. 4, 2009.
engleski
The Perceived Effects of the Croatian Customs Services Reform: the Opinion of Forwarders from Istarska County
nije evidentirano
public services ; quality perception ; reform results ; customs services
nije evidentirano
Podaci o izdanju
33 (1)
2009.
25-47
objavljeno
1332-3970
1333-9354
339.543(497.5)/H11, L89