Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Vidljivi učinci reforme Hrvatske carinske službe: Mišljenja otpremnika iz Istarske županije (CROSBI ID 153514)

Prilog u časopisu | prethodno priopćenje

Kaštelan Mrak, Marija ; Benazić, Alen Vidljivi učinci reforme Hrvatske carinske službe: Mišljenja otpremnika iz Istarske županije // Financijska teorija i praksa, 33 (2009), 1; 25-47. doi: 339.543(497.5)/H11, L89

Podaci o odgovornosti

Kaštelan Mrak, Marija ; Benazić, Alen

hrvatski

Vidljivi učinci reforme Hrvatske carinske službe: Mišljenja otpremnika iz Istarske županije

Reforme javnog sektora jedan su od najsloženijih problema s kojima se Hrvatska mora suočiti u svojoj tranziciji i pristupanju Europskoj uniji. Jedna od nedavno vođenih reformi, reforma carinske službe, daje uvid u određena postignuta unapređenja i može poslužiti kao vodič za one koji provode reforme na drugim područjima javnog sektora. Ovo istraživanje osigurava dokaze o “ zadovoljstvu korisnika usluga” funkcioniranjem hrvatskoga carinskog sustava. Zaključci su doneseni na temelju odgovora 31 otpremnika iz Istarske županije o ukupno 19 pitanja, primjenom Likertove skale. Prema njihovu mišljenju, usluga se posljednjih nekoliko godina poboljšala u nekoliko aspekata, što se može interpretirati kao indikacija uspjeha reformskih napora.

javne usluge ; percepcija kvalitete ; rezultati reforme ; carinska služba

Rad je obavljen i u Carinskom vjesniku br. 4, 2009.

engleski

The Perceived Effects of the Croatian Customs Services Reform: the Opinion of Forwarders from Istarska County

nije evidentirano

public services ; quality perception ; reform results ; customs services

nije evidentirano

Podaci o izdanju

33 (1)

2009.

25-47

objavljeno

1332-3970

1333-9354

339.543(497.5)/H11, L89

Povezanost rada

Ekonomija

Poveznice
Indeksiranost