Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Učitelji i otvorena pitanja obrazovanja i profesionalnog usavršavanja u području odgoja i obrazovanja za okoliš i održivi razvoj (CROSBI ID 552362)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Anđić, Dunja Učitelji i otvorena pitanja obrazovanja i profesionalnog usavršavanja u području odgoja i obrazovanja za okoliš i održivi razvoj // Cjeloživotno učenje za održivi razvoj / Uzelac, V., Vujičić. L. (ur.). Rijeka: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2008. str. 353-362

Podaci o odgovornosti

Anđić, Dunja

hrvatski

Učitelji i otvorena pitanja obrazovanja i profesionalnog usavršavanja u području odgoja i obrazovanja za okoliš i održivi razvoj

Učitelj 21. stoljeća je refleksivni praktičar čija je uloga organizatora, voditelja i moderatora od izuzetnog značaja u suvremenim oblicima učenja i poučavanja. U ozračju cjeloživotnog učenja i UN desetljeća odgoja i obrazovanja za održivi razvoj (2005.-2014.) posebno područje problematike upravo pripada obrazovanju i profesionalnom usavršavanju učitelja za okoliš i održivi razvoj. U ovom radu je naglasak na rezultatatima istraživanja vizije budućeg obrazovanja i profesionalnog usavršavanja za okoliš i održivi razvoj, onako kao to vide sami učitelji iz prakse. Stavovi i mišljenja, ispitani putem otvorenih pitanja upućenih učiteljima, ukazuju na potrebe i interese za razvijanjem suvremenijih oblika obrazovanja i profesionalnog usavršavanja, ali i postojeće odgojno-obrazovne prakse. Rezultate tumačimo značajnim smjernicama u razvijanju, učiteljima potrebnih budućih i kvalitetnijih oblika obrazovanja i profesionalnog usavršavanja u područjima cjeloživotnog odgoja i obrazovanja za okoliš i održivi razvoj.

učitelj; odgoj i obrazovanje za okoliš; održivi razvoj; obrazovanje i profesionalno usavršavanje; cjeloživotno učenje.

nije evidentirano

engleski

Teachers and open questions of education and professional training – lifelong environmental education and education for sustainable development

nije evidentirano

teacher; environmental education; sustainable development; education and professional training; lifelong learning.

nije evidentirano

Podaci o prilogu

353-362.

2008.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Cjeloživotno učenje za održivi razvoj

Uzelac, V., Vujičić. L.

Rijeka: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci

978-953-98445-4-5

Podaci o skupu

Cjeloživotno učenje za održivi razvoj

predavanje

01.01.2008-01.01.2008

NP Plitvička jezera, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija