Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Zadovoljstvo korisnika - primarni cilj sustava kvalitete (CROSBI ID 552558)

Neobjavljeno sudjelovanje sa skupa | neobjavljeni prilog sa skupa

Glavaš, Gordan ; Erceg, Aleksandar Zadovoljstvo korisnika - primarni cilj sustava kvalitete // III Hrvatska konferencija o kvaliteti Cavtat, Hrvatska, 23.04.2001-25.04.2001

Podaci o odgovornosti

Glavaš, Gordan ; Erceg, Aleksandar

hrvatski

Zadovoljstvo korisnika - primarni cilj sustava kvalitete

Rad istražuje zadovoljstvo kupaca kao jedan od značajnih dijelova upravljanja kvalitetom

zadovoljstvo kupca; kvaliteta; upravljanje kvalitetom

nije evidentirano

engleski

Customer satisfatcion - primary goal of quality system

nije evidentirano

customer satisfaction; quality; quality management

nije evidentirano

Podaci o prilogu

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o skupu

III Hrvatska konferencija o kvaliteti

predavanje

23.04.2001-25.04.2001

Cavtat, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija