Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Epistemologija pedagogije : dileme, pitanja moguća rješenja (CROSBI ID 153739)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Milat, Josip Epistemologija pedagogije : dileme, pitanja moguća rješenja // Pedagogijska istraživanja, 4 (2007), 2; 189-201

Podaci o odgovornosti

Milat, Josip

hrvatski

Epistemologija pedagogije : dileme, pitanja moguća rješenja

U rau se polazi od tvrdnje da su epistemološke karakteristike temeljne odrednice znanstvenog digniteta svake znanosti. Na osnovi kritičke analize epistemoloških karakteristika pedagogije ukazuje se upitnost njenog znanstvenog digniteta. Navedena tvrdnja obrazlaže odgovorima na nekoliko pitanja: Je li razina razvijenosti suvremenog društva nametnula potrebu redefiniranja semantičkog određenja osnovnih pojmova i pedagogije same? Može li se pedagogija koja desetljećima nije promijenila svoj osnovni teorijski – epistemološko-metodologijski koncept, smatrati suvremenom? Ima li Hrvatska suvremenu ili je riječ o tradicionalnoj (zastarjeloj) pedagogiji? Što je osnovna funkcija pedagogije? Je li pedagogija znanost o odgoju, znanost o odgoju i obrazovanju ili znanost o osposobljavanju ljudi. Jesu li cilj i zadaci pedagogijske znanosti jednoznačno određeni? Na kraju navode moguća rješenja. Predlažu se nova suvremena jednoznačna semantička određenja temeljnih pojmova i stog aspekta utvrđuje osnovna funkcija pedagogije i kao znanstvene i kao praktične discipline, kao teorije osposobljavanja .

Pedagogija; epistemološke karakteristike; osnovni pojmovi; teorija osposobljavanja; izobrazba

nije evidentirano

engleski

Pedagogical Epistemology : Doubts, Questions, Possible Answers

nije evidentirano

Pedagogy; Epistemological characteristics; basic terms; human resourses development theory; education

nije evidentirano

Podaci o izdanju

4 (2)

2007.

189-201

objavljeno

1334-7888

Povezanost rada

Pedagogija