Upravljanje prodajom i razvojem novih proizvoda (CROSBI ID 354522)
Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)
Podaci o odgovornosti
Jukić, Ivan
Barković, Dražen
hrvatski
Upravljanje prodajom i razvojem novih proizvoda
Znanstveni fokus ovog rada obuhvatio je proces razvoja prodaje novih proizvoda u veletrgovačkim centrima s međunarodnim iskustvom. U ovom magistarskom radu je prikazano kako renomirana svjetska tvrtka pokušava podići prodaju na odjelu voća i povrća u svojih šest veleprodajnih centara. Ovaj rad pokazuje da ni velike i iskusne tvrtke ne mogu progurati svaku inovativnost uspješno na tržište.
životni ciklus proizvoda; razvoj novog proizvoda; kanali distribucije; SWOT analiza
nije evidentirano
engleski
Management of retail and development of new products
nije evidentirano
product lify cycle; development of new product; distribution channels; SWOT analysis
nije evidentirano
Podaci o izdanju
107
09.06.2009.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet u Osijeku
Osijek