Analiza udžbeničkih zadataka - bitna odrednica vrednovanja udžbenika stranih jezika (CROSBI ID 552679)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Breka, Olinka
hrvatski
Analiza udžbeničkih zadataka - bitna odrednica vrednovanja udžbenika stranih jezika
U radu se govori o analizi zadataka u udžbenicima stranih jezika. Zadatak se prvo definira s obzirom na cilj, rezultat, osnovna obilježja i sastavnice, a zatim se na temelju teorijskih i empirijskih razmatranja utvrđuju kategorije analize zadataka u okviru kojih se izdvajaju kritični parametri. Na kraju se predlažu dva okvira za analizu zadataka koji obuhvaćaju otvrđene kategorije i mogu poslužiti kao instrumenti vrednovanja udžbenika stranih jezika.
učenje i poučavanje stranog jezika; udžbenički zadaci; analiza zadataka; vrednovanje udžbenika stranih jezika
nije evidentirano
engleski
Textbook task analysis - relevant aspect of foreign language textbook evaluation
nije evidentirano
foreign language teaching and learning; textbook tasks; task analysis; foreign language textbook evaluation
nije evidentirano
Podaci o prilogu
77-88.
2009.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Pavičić Takač, Višnja i dr.
Osijek: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL) ; Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
978-953-6456-97-0
Podaci o skupu
Nepoznat skup
predavanje
29.02.1904-29.02.2096