Interni marketing odrednica unapređenja kvalitete usluga financijskih institucija (CROSBI ID 354579)
Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)
Podaci o odgovornosti
Ježić Kardum, Sonja
Grbac, Bruno
hrvatski
Interni marketing odrednica unapređenja kvalitete usluga financijskih institucija
Svrha ovog rada je istražiti i analizirati sve relevantne značajke internog marketinga, ustanoviti koji oblik internog marketinga se trenutno primjenjuje u jednoj od hrvatskih financijskih institucija, utvrditi važnost kvalitete interne usluge i determiniranju internih uslužnih susreta radi povećanja kvalitete internih usluga te zadovoljstva zaposlenika a što u konačnici dovodi do kvalitetnije eksterne usluge.
interni marketing; unapređenje kvalitete usluga; financijske institucije
nije evidentirano
engleski
Internal marketing of determinants of financial institutions services quality improvement
nije evidentirano
Internal marketing; services quality improvement; financial institutions
nije evidentirano
Podaci o izdanju
136
22.05.2009.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Rijeka
Rijeka