Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Interni marketing odrednica unapređenja kvalitete usluga financijskih institucija (CROSBI ID 354579)

Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)

Ježić Kardum, Sonja Interni marketing odrednica unapređenja kvalitete usluga financijskih institucija / Grbac, Bruno (mentor); Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2009

Podaci o odgovornosti

Ježić Kardum, Sonja

Grbac, Bruno

hrvatski

Interni marketing odrednica unapređenja kvalitete usluga financijskih institucija

Svrha ovog rada je istražiti i analizirati sve relevantne značajke internog marketinga, ustanoviti koji oblik internog marketinga se trenutno primjenjuje u jednoj od hrvatskih financijskih institucija, utvrditi važnost kvalitete interne usluge i determiniranju internih uslužnih susreta radi povećanja kvalitete internih usluga te zadovoljstva zaposlenika a što u konačnici dovodi do kvalitetnije eksterne usluge.

interni marketing; unapređenje kvalitete usluga; financijske institucije

nije evidentirano

engleski

Internal marketing of determinants of financial institutions services quality improvement

nije evidentirano

Internal marketing; services quality improvement; financial institutions

nije evidentirano

Podaci o izdanju

136

22.05.2009.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

Ekonomija