Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Podučavanje osnovnih vještina učenja i jezika kod djeteta s poremećajem iz autističnog spektra predškolske dobi - prikaz slučaja (CROSBI ID 552959)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija

Paklec, Ana-Marija ; Frey Škrinjar, Jasmina Podučavanje osnovnih vještina učenja i jezika kod djeteta s poremećajem iz autističnog spektra predškolske dobi - prikaz slučaja // Knjiga sažetaka 7. međunarodnog znanstvenog skupa Istraživanja u edukacijsko - rehabilitacijskim znanostima / Ferić Šlehan, Martina ; Kranželić, Valentina ; Stošić, Jasmina (ur.). Zagreb: Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2007. str. 129-130

Podaci o odgovornosti

Paklec, Ana-Marija ; Frey Škrinjar, Jasmina

hrvatski

Podučavanje osnovnih vještina učenja i jezika kod djeteta s poremećajem iz autističnog spektra predškolske dobi - prikaz slučaja

Temelj svakog kvalitetnog IEPa je dobra inicijalna procjena potreba djeteta. Procjena sposobnosti djeteta sporemećajima iza utaističnog spektra otežana je zbog teškoća u komunikaciji i to dodatno onemogućava (precizniju) procjenu suptilnih odstupanja u razvoju čije je prepoznavanje presudno za učinkovito podučavanje ove djece. Cilj je ovog rada vrednovanje programa za petogodišnju djevojčicu s autizmom koji je temeljen na procjeni i primjeni protokola za procjenu osnovnih vještina učenja i jezika (Partington i Sundberg, 1998). Vrijednost korištenog instrumenta očituje se u sadržaju koji procjenjuje osnove jezika i temeljne vjeđštine koje su preduvjet daljanjeg učenja i razvoja. Neposredni rad odvijao s epo principima primijenjene analize ponašanja i verbalnog ponašanja pri čemu su korištene metode podučavanje diskriminativnim nalozima, zahtijevanje i incidentalno podučavanje. Program je provodio defektolog - rehabilitator u djetetovom domu uz veliku uključenost educirane majke u trajanju od 6 mjeseci. Finalna procjena pokazala je da su najbolji rezultati postgnuti na području vizualnih sposobnosti, receptivnog jezika, imenovanja i jezične interakcije.

autizam; IEP; ABA; procjena; predškolci

nije evidentirano

engleski

Teaching basic language and learning skills to a preschool child with ASD

nije evidentirano

autism; IEP; ABA; assessment; preschool

nije evidentirano

Podaci o prilogu

129-130.

2007.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Knjiga sažetaka 7. međunarodnog znanstvenog skupa Istraživanja u edukacijsko - rehabilitacijskim znanostima

Ferić Šlehan, Martina ; Kranželić, Valentina ; Stošić, Jasmina

Zagreb: Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

Podaci o skupu

ISTRAŽIVANJA U EDUKACIJSKO-REHABILITACIJSKIM ZNANOSTIMA

poster

14.07.2007-16.07.2007

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija