Separacijska anksioznost kod djece s teškoćama učenja (CROSBI ID 552968)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Cvitković, Daniela
hrvatski
Separacijska anksioznost kod djece s teškoćama učenja
Cilj istraživanja bio je ispitati postoje li razlike u intenzitetu separacijske anksioznosti između djece s teškoćama učenja i djece bez teškoća.Ispitano je 82 djece s teškoćama učenja i 82 vršnjaka, učenika 6. razreda s područja grada Zagreba i zagrebačke županije.Za samoprocjenu doživljaja separacijske anksioznosti upotrijebljena je Skala strahova i anksioznosti za djecu i adolescente (SKAD-62, Vulić-Prtorić, 2003). Rezultati pokazuju da je kod djece s teškoćama učenja značajno više izražena separacijska anksioznost. U radu su prikazana moguća objašnjenja ovog rezultata.
separacijska anksioznost
nije evidentirano
engleski
Separation anxiety in children with learning disabilities
nije evidentirano
separation anxiety
nije evidentirano
Podaci o prilogu
46-46.
2008.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
XVI.Dani psihologije u Zadru,
Anita Vulić Prtorić, Vera Ćubela Adorić, Ana Proroković, Izabela Sorić, Pavle Valerjev
Zadar: Odjel za psihologiju Sveučilišta u Zadru
978-953-7237-34-9
Podaci o skupu
XVI Dani psihologije
predavanje
29.05.2008-31.05.2008
Zadar, Hrvatska