Asistenti u nastavi - što o njihovom uključivanju misle učitelji i defektolozi učitelji (CROSBI ID 552969)
Prilog sa skupa u zborniku | ostalo | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Stančić, Zrinjka ; Sekušak-Galešev, Snježana
hrvatski
Asistenti u nastavi - što o njihovom uključivanju misle učitelji i defektolozi učitelji
Iskustva u svijetu i kod nas pokazuju da je za ostvarivanje prava djece s posebnim obrazovnim potrebama na školovanje u redovnoj školi neophodna podrška: školi, učeniku, obiteljima. Hrvatska udruga za stručnu pomoć djeci s posebnim potrebama IDEM razvija model podrške putem mobilnih stručnih timova i asistenta u nastavi. Do danas provedeni stručni projekti Udruge opravdali su model kojim se osigurava kvalitetan i maksimalno učinkovit rad u području inkluzivne edukacije. Financijskim sredstvima Gradskog ureda za obrazovanje, kulturu i šport u šk.god. 2007./08. osigurana je podrška radom asistenta u nastavi u više zagrebačkih škola. Analiza evaluacijskog Upitnika o stavovima učitelja prema uključivanju asistenata u nastavu na uzorku devetnaest ispitanika, potvrdila je mišljenja učitelja u odnosu na povoljne efekte uključivanja asistenta u nastavu za učenike s posebnim obrazovnim potrebama (prihvaćanje, obrazovna postignuća, ponašanje u razredu, odgojno-obrazovni rad, kvaliteta nastave, potreba nastavka rada)
asistent u nastavi ; mišljenja učitelja i defektologa
nije evidentirano
engleski
Asistant in the classroom- opinion of teachers and special teachersthink
nije evidentirano
Asistant in the Classroom ; opinion of teachers ; opinion of special teacher opinion
nije evidentirano
Podaci o prilogu
x-x.
2008.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Podaci o skupu
Odgojno-obrazovno uključivanje
ostalo
14.10.2008-17.10.2008
Brijuni, Hrvatska