Samopoimanje djece s posebnim potrebama u uvjetima edukacijske integracije (CROSBI ID 354663)
Ocjenski rad | doktorska disertacija
Podaci o odgovornosti
Sekušak-Galešev, Snježana
prof.dr.sc.Ljiljana Igrić
hrvatski
Samopoimanje djece s posebnim potrebama u uvjetima edukacijske integracije
Osnovni ciljevi ovog rada su bili istražiti strukturu i neke determinante samopiomanja i stavova prema značajnim drugima djece s posebnim potrebama u uvjetima edukacijske integracije. U tu svrhu su ispitivane i razlike u samopoimanju i stavovima prema značajnim drugima između djece sposebnim potrebama i njihovih vršnjaka bez teškoća.Istraživanje je provedeno na dva uzorka ispitanika, ukupno njih 172. Primjenjena su dva mjerna instrumenta koji ispituju samopoimanje i stavove djece prema važnim drugima: Profil samopercepcije za djecu(Harte S.)i pet skala grafičkog semantičkog diferencijala. Obrada rezultat izvršena je metodama faktorske analize, robusne diskriminatorne analize i kvazikanoničke korelacijske analize, a izračunata su i mjerna svojstva mjernih instrumenata. Glavni rezultati istraživanja pokazali su da se djeca s posebnim potrebama razlikuju od vršnjaka bez teškoća u strukturi samopoimanja i stavova prema značajnim drugima, ali isto tako da determinanta samopoimanja, spol djece, nije jednoznačno definirana u oba uzorka.
djeca s posebnim potrebama ; samopiomanje ; stavovi značajnih drugi djece s posebnim potrebama ; edukacijska integracija
nije evidentirano
engleski
Self-conception of children with disabilities in conditions of educational inclusion
nije evidentirano
children with disabilities ; self-conception ; attitudes of important people for children with disabilties ; educational inclusion
nije evidentirano
Podaci o izdanju
208
23.12.2008.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet
Zagreb