Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

PODRŠKA EDUKACIJSKOM UKLJUČIVANJU UČENIKA S TEŠKOĆAMA U RAZVOJU PUTEM MOBILNOG STRUČNOG TIMA I ASISTENTA U NASTAVI - REZULTATI PRAĆENJA JEDNOG UČENIKA S ADHD POREMEĆAJEM – (CROSBI ID 354701)

Ocjenski rad | diplomski rad

Kobetić, Darko PODRŠKA EDUKACIJSKOM UKLJUČIVANJU UČENIKA S TEŠKOĆAMA U RAZVOJU PUTEM MOBILNOG STRUČNOG TIMA I ASISTENTA U NASTAVI - REZULTATI PRAĆENJA JEDNOG UČENIKA S ADHD POREMEĆAJEM – / PROF.DR.SC. LJILJANA IGRIĆ (mentor); ZAGREB, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, . 2008

Podaci o odgovornosti

Kobetić, Darko

PROF.DR.SC. LJILJANA IGRIĆ

hrvatski

PODRŠKA EDUKACIJSKOM UKLJUČIVANJU UČENIKA S TEŠKOĆAMA U RAZVOJU PUTEM MOBILNOG STRUČNOG TIMA I ASISTENTA U NASTAVI - REZULTATI PRAĆENJA JEDNOG UČENIKA S ADHD POREMEĆAJEM –

Edukacijsko uključivanje djece s posebnim obrazovnim potrebama u redovni sustav odgoja i obrazovanja predstavlja važan indikator kvalitete života ove djece. Njihovim uključivanjem pridonosi se normalnom psihosocijalnom razvoju te se sprečava institucionalizacija. Djeca ostaju u lokalnoj sredini te im se pružaju mogućnosti za ostvarivanje vlastitih potencijala odrastanjem u obitelji i druženjem s vršnjacima iz susjedstva. Svjetska iskustva ukazuju na važnost uspostavljanja sustavne stručne podrške edukacijskom uključivanju djece s posebnim obrazovnim potrebama. Hrvatska udruga za stručnu pomoć djeci s posebnim potrebama – „ IDEM“ , po uzoru na engleski model, razvija takav oblik podrške edukacijskom uključivanju putem mobilnih stručnih timova i asistenata u nastavi u Republici Hrvatskoj. U radu je prikazana upravo hrvatska modifikacija izvornog modela, koji se već niz godina provodi u praksi. Evaluacija modela provedena je putem kvalitativne i kvantitativne analize rezultata opservacije promjena ponašanja učenika s ADHD poremećajem tijekom direktnog rada asistenta u nastavi i podrške školi putem mobilnog stručnog tima. Rezultati ukazuju na pozitivne promjene u smislu povećanja učestalosti pojavljivanja poželjnih te smanjenja učestalosti pojavljivanja nepoželjnih oblika ponašanja. Detaljna kvalitativna analiza nalazi jasnu poveznicu između provođenja modela edukacijskog uključivanja putem mobilnog stručnog tima i asistenta u nastavi i pozitivnih promjena

Model edukacijskog uključivanja; mobilni stručni tim; asistent u nastavi; ADHD poremećaj; djeca s posebnim obrazovnim potrebama

nije evidentirano

engleski

SUPPORT OF MOBIL EXPERT TEAM AND TEACHER ASSISTANT FOR EDUCATIONAL INCLUSION OF CHILDREN WITH SPECIAL EDUCATIONAL NEEDS- RESULTS ON OPSERVATION OF CHILD WITH ADHD

nije evidentirano

model for eduactional integration; mobile professional team; teaching assistant; ADHD; children with special eduactional needs

nije evidentirano

Podaci o izdanju

60

26.06.2008.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet

ZAGREB

Povezanost rada

Pedagogija