Episteologija pedagogije: dileme, pitanja, moguća rješenja (CROSBI ID 553391)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Milat, Josip
hrvatski
Episteologija pedagogije: dileme, pitanja, moguća rješenja
Polazi od tvrdnje da su epistemološke karakteristike temeljne odrednice znanosti. Na osnovi kritičke analize ukazuje se na upitnost njenog znanstvenog digniteta pedagogije. Tvrdnja se obrazlaže odgovorima na nekoliko pitanja: Je li razina razvijenosti suvremenog društva nametnula potrebu redefiniranja semantičkog određenja osnovnih pojmova i pedagogije? Može li se pedagogija koja desetljećima nije promijenila svoj osnovni teorijski koncept smatrati suvremenom? Što je osnovna funkcija pedagogije? Je li pedagogija znanost o odgoju, o odgoju i obrazovanju ili o osposobljavanju ljudi. Jesu li cilj i zadaci pedagogijske znanosti jednoznačno određeni? Predlažu se nova suvremena jednoznačna semantička određenja temeljnih pojmova i utvrđuje osnovna funkcija pedagogije i kao znanstvene i kao praktične discipline kao teorije osposobljavanja.
pedagogija; epistemološke karakteristike; osnovni pojmovi; teorija osposobljavanja; izobrazba
nije evidentirano
engleski
Pedagogikal epistemology: Doubts, Questions, Possible Answers
nije evidentirano
Pedagogy; epistemological caracteristcs; basic terms; human resources; development theory. education
nije evidentirano
Podaci o prilogu
173-187.
2007.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Pedagogija prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja
Previšić, Vlatko ; Šoljan, Nikša Nikola ; Hrvatić Neven
Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo
978-953-99167-2-3
Podaci o skupu
Prvi kongres pedagoga Hrvatske
ostalo
19.09.2007-21.09.2007
Hrvatska