Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Episteologija pedagogije: dileme, pitanja, moguća rješenja (CROSBI ID 553391)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Milat, Josip Episteologija pedagogije: dileme, pitanja, moguća rješenja // Pedagogija prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja / Previšić, Vlatko ; Šoljan, Nikša Nikola ; Hrvatić Neven (ur.). Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2007. str. 173-187

Podaci o odgovornosti

Milat, Josip

hrvatski

Episteologija pedagogije: dileme, pitanja, moguća rješenja

Polazi od tvrdnje da su epistemološke karakteristike temeljne odrednice znanosti. Na osnovi kritičke analize ukazuje se na upitnost njenog znanstvenog digniteta pedagogije. Tvrdnja se obrazlaže odgovorima na nekoliko pitanja: Je li razina razvijenosti suvremenog društva nametnula potrebu redefiniranja semantičkog određenja osnovnih pojmova i pedagogije? Može li se pedagogija koja desetljećima nije promijenila svoj osnovni teorijski koncept smatrati suvremenom? Što je osnovna funkcija pedagogije? Je li pedagogija znanost o odgoju, o odgoju i obrazovanju ili o osposobljavanju ljudi. Jesu li cilj i zadaci pedagogijske znanosti jednoznačno određeni? Predlažu se nova suvremena jednoznačna semantička određenja temeljnih pojmova i utvrđuje osnovna funkcija pedagogije i kao znanstvene i kao praktične discipline kao teorije osposobljavanja.

pedagogija; epistemološke karakteristike; osnovni pojmovi; teorija osposobljavanja; izobrazba

nije evidentirano

engleski

Pedagogikal epistemology: Doubts, Questions, Possible Answers

nije evidentirano

Pedagogy; epistemological caracteristcs; basic terms; human resources; development theory. education

nije evidentirano

Podaci o prilogu

173-187.

2007.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Pedagogija prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja

Previšić, Vlatko ; Šoljan, Nikša Nikola ; Hrvatić Neven

Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo

978-953-99167-2-3

Podaci o skupu

Prvi kongres pedagoga Hrvatske

ostalo

19.09.2007-21.09.2007

Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija