crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 421636

Zbornik radova

Autori: Prskalo, Ivan; Babin, Josip
Naslov: Metodički organizacijski oblici rada u području edukacije
( Methodical organisational forms of work in area of education )
Izvornik: Zbornik radova 18. ljetne škole kineziologa Republike Hrvatske - Metodički organizacijski oblici rada u područjima edukacije, sporta, sportske rekreacije i kineziterapije / Neljak, Boris (ur.). - Zagreb : Hrvatski kineziološki savez , 2009. 55-64 (ISBN: 978-953-95082-5-6).
Skup: 18. ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske - Metodički organizacijski oblici rada u područjima edukacije, sporta, sportske rekreacije i kineziterapije
Mjesto i datum: Poreč, Hrvatska, 23.-27.06.2009.
Ključne riječi: Metodički organizacijski oblici rada; edukacija
( Methodical organisational forms of work; education )
Sažetak:
Imajući u vidu materijalne i kadrovske pretpostavke kineziološke edukacije zaključuje se kako metodički organizacijski oblici rada mogu biti značajan put optimizacije procesa vježbanja, polivalentnog procesa, u kojem dominiraju proces transformacije i proces razmjene informacija. Efikasnost sata tjelesne i zdravstvene kulture i drugih organizacijskih oblika rada ne može se procijeniti samo na osnovi sati tjelesnog vježbanja niti efektivnog vremena vježbanja, ali vrijeme je bitan čimbenik uspješnosti transformacijskog procesa, a i procesa motoričkog učenja. Zbog toga se inzistira, uz prijeko potreban minimumu satnice tjelesne i zdravstvene kulture koji preporučuje struka, uključivanje djece, učenika i studenata u druge organizacijske oblike rada te na taj način osigurati minimalno jedan sat vježbanja dnevno. Ograničavajući čimbenik vremena u vježbanju može se donekle ublažiti primjenom zahtjevnijih i složenijih metodičkih organizacijskih oblika rada primjerenih dobi učenika kao zadanoj veličini te sukladno načelu postupnosti, pripremljenosti za određeni metodički organizacijski oblik rada. Dobro izabran je onaj metodički organizacijski oblik rada koji pridonosi intenzifikaciji i optimalizaciji rada te na taj način i humanizaciji nastavnog procesa i procesa vježbanja. Pri tom ne postoji univerzalan ni jednostavan recept. U primjeni “najboljeg” metodičkog organizacijskog oblika rada kineziolog, učitelj ili odgojitelj, i sve to zajedno, može i mora upotrijebiti znanje, kreativnost te u okvirima mogućeg postići najbolje rezultate odnosno optimizirati proces vježbanja.
Vrsta sudjelovanja: Pozvano
Vrsta prezentacije u zborniku: Ostalo
Vrsta recenzije: Domaća recenzija
Projekt / tema: 227-2271694-1696
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Znanstveni
Znanstvena područja:
Pedagogija
Puni text rada: 421636.Prskalo_Babin_-_Porec_2009.pdf (tekst priložen 21. Lis. 2014. u 02:00 sati)
Upisao u CROSBI: tpetracic@ufzg.hr (tpetracic@ufzg.hr), 6. Srp. 2009. u 12:08 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4