Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Metodički organizacijski oblici rada u području edukacije (CROSBI ID 553630)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Prskalo, Ivan ; Babin, Josip Metodički organizacijski oblici rada u području edukacije // Zbornik radova 18. ljetne škole kineziologa Republike Hrvatske - Metodički organizacijski oblici rada u područjima edukacije, sporta, sportske rekreacije i kineziterapije / Neljak, Boris (ur.). Zagreb: Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2009. str. 55-64

Podaci o odgovornosti

Prskalo, Ivan ; Babin, Josip

hrvatski

Metodički organizacijski oblici rada u području edukacije

Imajući u vidu materijalne i kadrovske pretpostavke kineziološke edukacije zaključuje se kako metodički organizacijski oblici rada mogu biti značajan put optimizacije procesa vježbanja, polivalentnog procesa, u kojem dominiraju proces transformacije i proces razmjene informacija. Efikasnost sata tjelesne i zdravstvene kulture i drugih organizacijskih oblika rada ne može se procijeniti samo na osnovi sati tjelesnog vježbanja niti efektivnog vremena vježbanja, ali vrijeme je bitan čimbenik uspješnosti transformacijskog procesa, a i procesa motoričkog učenja. Zbog toga se inzistira, uz prijeko potreban minimumu satnice tjelesne i zdravstvene kulture koji preporučuje struka, uključivanje djece, učenika i studenata u druge organizacijske oblike rada te na taj način osigurati minimalno jedan sat vježbanja dnevno. Ograničavajući čimbenik vremena u vježbanju može se donekle ublažiti primjenom zahtjevnijih i složenijih metodičkih organizacijskih oblika rada primjerenih dobi učenika kao zadanoj veličini te sukladno načelu postupnosti, pripremljenosti za određeni metodički organizacijski oblik rada. Dobro izabran je onaj metodički organizacijski oblik rada koji pridonosi intenzifikaciji i optimalizaciji rada te na taj način i humanizaciji nastavnog procesa i procesa vježbanja. Pri tom ne postoji univerzalan ni jednostavan recept. U primjeni “najboljeg” metodičkog organizacijskog oblika rada kineziolog, učitelj ili odgojitelj, i sve to zajedno, može i mora upotrijebiti znanje, kreativnost te u okvirima mogućeg postići najbolje rezultate odnosno optimizirati proces vježbanja.

Metodički organizacijski oblici rada; edukacija

nije evidentirano

engleski

Methodical organisational forms of work in area of education

nije evidentirano

Methodical organisational forms of work; education

nije evidentirano

Podaci o prilogu

55-64.

2009.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Zbornik radova 18. ljetne škole kineziologa Republike Hrvatske - Metodički organizacijski oblici rada u područjima edukacije, sporta, sportske rekreacije i kineziterapije

Neljak, Boris

Zagreb: Hrvatski kineziološki savez (HKS)

978-953-95082-5-6

Podaci o skupu

18. ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske - Metodički organizacijski oblici rada u područjima edukacije, sporta, sportske rekreacije i kineziterapije

pozvano predavanje

23.06.2009-27.06.2009

Poreč, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija