Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

OBUKA DJECE NEPLIVAČA ELEMENTIMA METODE AGAZZI (CROSBI ID 553639)

Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | domaća recenzija

Zegnal, Marija ; Breslauer, Nevenka OBUKA DJECE NEPLIVAČA ELEMENTIMA METODE AGAZZI // Zbornik radova 18. ljetne škole kineziologa Republike Hrvatske - Metodički organizacijski oblici rada u područjima edukacije, sporta, sportske rekreacije i kineziterapije / Neljak, Boris (ur.). Zagreb: Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2009. str. 536-541

Podaci o odgovornosti

Zegnal, Marija ; Breslauer, Nevenka

hrvatski

OBUKA DJECE NEPLIVAČA ELEMENTIMA METODE AGAZZI

Neosporno je da križevački bazeni imaju dugu tradiciju kupanja, tako isto možemo reći da ima i vrlo dugu i uspješnu tradiciju održavanja obuke neplivača. S obzirom na to da u današnje vrijeme još uvijek najčešće vlada metodička jednoličnost obuke neplivača, što najčešće proizlazi iz materijalnih nemogućnosti kvalitetnog obrazovanja voditelja. Kod formiranja skupina neplivača oduvijek težimo da nam skupina bude homogena, odnosno da su nam djeca istih godina, spola, motoričkih vještina, da imaju približne rezultate kod inicijalnog provjeravanja, no to se u praksi rijetko događa pa je stoga metoda Agazzi bila nešto drugačije i novo u našem radu. Nameće se mišljenje da prakticiranje vođenja obuke neplivača nadopunom elementima metode Agazzi daju neku novu dimenziju i otvaraju nove mogućnosti za razmišljanje i uvođenja novina u današnje stereotipe rada koji se provode prigodom obuke neplivača. Znamo da je plivanje vrlo važno u životu djeteta, ono je ujedno druženje, jača samopuzdanje, popunjava slobodno vrijeme, utječe na psihofizički razvoj djeteta kao i na socijalizaciju djeteta. Koliko je važan, u metodi Agazzi, odnos prema djetetu, toliko je isto važno voditi brigu i posvetiti pozornost te provjeriti uvijete prije ulaska na i u bazen u kojeg smo dovodili djecu, kolika je temperatura vode i postotak klora u vodi. Došli smo do zaključka da je svaka dobra ideja prihvatljiva, jer ideje se ponekad javljaju same od sebe, vjerojatno kao posljedica dugogodišnjeg rada i bavljenja određenom problematikom. Tako se rodila i ideja da se u obuci neplivača koristimo elementima iz metode Agazzi. Određena kombinacija elemenata i ideja najčešće kad nam se ukaže dolazi do rješenje novonastalog problema, kao što smo metodičku jednoličnost ublažili elementima metode Agazzi. Iz rada s djecom nametnula nam se potreba da kažemo da učitelj mora biti nadasve elokventan, pristupačan djeci i da bude brižan i zaigran, jer samo takav učitelj uživat će povjerenje i poštovanje djeteta. Moglo bi se, također, reći da je stoga: plivanje sentimentalna fuzija dvaju načela jednog zdravstvenog, drugog egzistencijalnog u životu djeteta.

poduka neplivača; Agazzi metoda

nije evidentirano

engleski

Swimming school with Agazzi method

nije evidentirano

swimming school; Agazzi method

nije evidentirano

Podaci o prilogu

536-541.

2009.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Podaci o skupu

18. ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske - Metodički organizacijski oblici rada u područjima edukacije, sporta, sportske rekreacije i kineziterapije

predavanje

23.06.2009-27.06.2009

Poreč, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija