Utjecaji odabranih elemenata marketinga općeg dobra na odabir marke (CROSBI ID 154531)
Prilog u časopisu | prethodno priopćenje
Podaci o odgovornosti
Sinčić Ćorić, Dubravka ; Kurnoga Živadinović, Nataša
hrvatski
Utjecaji odabranih elemenata marketinga općeg dobra na odabir marke
Marketing općeg dobra uobičajeno se definira kao uspostavljanje odnosa suradnje između profitnog i neprofitnog sektora djelatnosti pri čemu obje strane ostvaruju određene koristi. Brojni su razlozi koji su pogodovali porastu marketinga općeg dobra. Među najznačajnijima je općenito povećana društvena osjetljivost, koja unosi brojne promjene u poslovno promišljanje. U radu se prikazuju rezultati istraživanja utjecaja pojedinih elemenata marketinga općeg dobra na spremnost kupca da promijeni postojeću marku proizvoda u korist one koja se povezuje s akcijom marketinga općeg dobra. Rezultati istraživanja upućuju da trajanje kampanje pozitivno utječe na spremnost kupca da promijeni marku proizvoda.
marketing općeg dobra; marka koja podupire marketing općeg dobra
nije evidentirano
engleski
Effects of selected elements of cause-related marketing program on brand choice
nije evidentirano
cause-related marketing; cause-related brand
nije evidentirano