Sistemski pristup programiranju prirodnih znanosti tehnike i tehnologije u reformi srednjeg obrazovanja (CROSBI ID 354919)
Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)
Podaci o odgovornosti
MIlat, Josip
Petančić, Martin
hrvatski
Sistemski pristup programiranju prirodnih znanosti tehnike i tehnologije u reformi srednjeg obrazovanja
Rad je završni izvještaj projekta istraživanja sadržajne strukture prirodoznanstvenog i tehničko-tehnološkog nastavnog područja kao sastavnica nastavnog plana i programa općeg obrazovanja u srednjim školama. Polazeći od suvremenih teorija programiranja obrazovnih sadržaja, u radu se daje teorijska analiza postojećih nastavnih planova i programa te analiza ciljeva i zadataka nastavnih predmeta prirodoslovnog i tehničko-tehnološkog područja različitih tipova srednjih škola u Republici Hrvatskoj i nekoliko europskih zemalja različite razvijenosti. Sistemskim pristupom, na osnovi teorijske analize postojećeg stanja i analize trendova razvoja znanosti i tehnologije, predložena je nova matrica - model za strukturiranje i oblikovanje programskog sistema srednje škole iz područja sadržaja prirodnih znanosti i matematike te tehnike i tehnologije kao općeobrazovnih sadržaja srednjeg obrazovanja.
programiranje sadržaja obrazovanja; nastavni plan i program; srednje obrazovanje; prirodne znanosti; tehnika i tehnologija; reforma sustava obrazovanja
nije evidentirano
engleski
Systematic approach to curricula programming of natural sciences, technique and technology in secondary education reform
nije evidentirano
curricula programming; curriculum; secondary education; natural sciences; technique; technology; education system; reform
nije evidentirano
Podaci o izdanju
72
26.04.1974.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Rijeka