izvor podataka: crosbi
!
Komunikološki apeli u industriji medijskog oglašavanja (CROSBI ID 355009)
Ocjenski rad | diplomski rad
Jelavić-Francinović, Sanja
Komunikološki apeli u industriji medijskog oglašavanja / Plenković, Mario (mentor);
Zagreb, Grafički fakultet, Zagreb, . 2009
Podaci o odgovornosti
Jelavić-Francinović, Sanja
Plenković, Mario
hrvatski
Komunikološki apeli u industriji medijskog oglašavanja
U teoriji i praksi postoje različiti komunikološki apeli, pa u skladu s tim i mnogo njihovih komunikoloških klasifikacija. U radu je provedena analiza faktora koji utječu na određivanje komunikoloških apela u industriji medijskog oglašavanja odnosno struktura, funkcija i klasifikacija samih komunikoloških apela.
apel; komunikologija; medij; oglašavanje
nije evidentirano
engleski
Communication appeals in media advertising industry
nije evidentirano
appeal; communication science; media; advertising
nije evidentirano
Podaci o izdanju
52
15.07.2009.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Sveučilište u Zagrebu Grafički fakultet
Zagreb
Povezanost rada
Povezane osobe
Povezane ustanove