Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Komunikološki apeli u industriji medijskog oglašavanja (CROSBI ID 355009)

Ocjenski rad | diplomski rad

Jelavić-Francinović, Sanja Komunikološki apeli u industriji medijskog oglašavanja / Plenković, Mario (mentor); Zagreb, Grafički fakultet, Zagreb, . 2009

Podaci o odgovornosti

Jelavić-Francinović, Sanja

Plenković, Mario

hrvatski

Komunikološki apeli u industriji medijskog oglašavanja

U teoriji i praksi postoje različiti komunikološki apeli, pa u skladu s tim i mnogo njihovih komunikoloških klasifikacija. U radu je provedena analiza faktora koji utječu na određivanje komunikoloških apela u industriji medijskog oglašavanja odnosno struktura, funkcija i klasifikacija samih komunikoloških apela.

apel; komunikologija; medij; oglašavanje

nije evidentirano

engleski

Communication appeals in media advertising industry

nije evidentirano

appeal; communication science; media; advertising

nije evidentirano

Podaci o izdanju

52

15.07.2009.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Sveučilište u Zagrebu Grafički fakultet

Zagreb

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti